مدیران کسب و کارهای بزرگ، ابتدا یک چشم انداز خلق می کنند سپس بی وقفه برای رسیدن به آن تلاش می کنند - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیران کسب و کارهای بزرگ، ابتدا یک چشم انداز خلق می کنند سپس بی وقفه برای رسیدن به آن تلاش می کنند


خبرطلایی -شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو(سهامی عام) به منظور دستيابي به شاخصهاي مالي مناسب و سودآوري مطلوب براي سهامداران و ذینفعان، با در نظر گرفتن تداوم فعاليت شرکت و حفظ مشتريان فعلي و جذب مشتريان جديد توانست با سياست گذاري هاي مناسب و با بهره گيري از نيروهاي مجرب و کارآزموده در کنار نيروهاي جوان و تحصيلکرده و بکارگيري ابزارهاي مالي در قالب ضوابط و مقررات با سربلندي و افتخار سال مالي 1401را به پایان رساند .

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت با حضور اکثریت صاحبان سهام و نمایندگان قانونی آنها در تاریخ ۳۱/۰۳/۱۴۰۲به منظور بررسی و تصویب صورت‌های مالی دوره منتهی به 29/12/1401 در حالی برگزار شد که شاخصه های مالی و عملکردی این شرکت بیانگر خروج از شرایط بحرانی سنوات قبل بود.
کاهش نرخ زیان انباشه ناشی از سال های 97 لغایت 99 ،( حدود 1000 میلیارد ریال ( 5برابر سرمایه اولیه)) به 350 میلیارد ریال در دو سال اخیر ، بازپرداخت بدهی های ارزی به بازرسان خارجی و دیون دولتی اعم از بدهی های سازمان تامین اجتماعی و اداره مالیات نشانگر ميزان بالای اعتبار و نفوذ شرکت تکین کو در بازار می باشد. در كنار رشد تعداد نیروی انسانی و پرداخت کلیه معوقات وحق و حقوق تمام اعضا ، شركت توانست هزینه های عملیاتی را نيز به نحو مطلوبي كنترل نمايد كه اين امر بيانگر عملكرد فني قابل قبول شركت ميباشد.
در كنار موفقيتهاي به دست آمده در زمينه هاي فني، شرکت تکین¬کو توانست در حوزه افزايش بهره وري، بهبود فرآيندها و رضايت مشتريان نيز گامهاي بزرگي بردارد، كه از آن جمله ميتوان به امضا تفاهم نامه ها ی چند جانبه با شرکت ها، جهاد دانشگاهی پژوهشگاه نفت, افتتاح شعبه شرکت در کشور ترکیه وتسویه نمودن سود سهام اکثر سهام داران خرد که تماما مربوط سنوات قبل بود را اشاره کرد.
عملکرد و دستاوردهاي شركت در طول مدیریت آقای علیزاده و همچنين موفقيتهاي حاصل شده در عرصه رقابت با ديگر شركتها خود دليلي بر اين مدعاست که شرکت تکین کو از جايگاه مناسبي در صنعت بازرسی برخوردار مي باشد .
علیزاده مدیر عامل شرکت تکین کو عوامل موثر بر موفقيت شرکت را حمایت های بی دریغ مدیران هلدینگ تاپیکو و شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی ، تلاش و پشتکار شبانه روزی اعضای تیم تخصی شرکت، اعتبار در بازار داخلي، شبکه وسيع بازاریابی در سطح کشور، تنوع خدمات، كيفيت مطلوب خدمات در مقايسه با رقباي داخلي و سرلوحه قرار دادن مشتري مداري در سطوح کاري مختلف در شرکت دانست..
مدیر عامل متخصص و متعهد تکبن کو ، بدون شك حمايت بي دريغ سهامداران محترم از برنامه ها و سياستهاي شركت در اين سال، نقشي اساسي در به ثمر رسيدن اين تلاشها داشته است و با تشكر از اعتماد ، قدرداني و امتنان از سهامداراني كه با اعتماد خود و تدارك سرمايه، نيل به موفقيتهاي سال گذشته را ميسر ساختند ، دانست و گفت :تلاش خواهيم نمود در سال 1402 نيز با تکيه بر الطاف خداوند منان و با پشتوانه عظيم کارکنان شرکت ، امين اعتماد همگان بوده و بار خطير مسئوليت را به بهترين نحو ممکن به دوش کشيم و در سايه تعهد و تلاش كاركنان، شاهد ادامه مسير رو به رشد شركت و تامين رضايت ذينفعان باشيم.
..
خبرگزاری خبرطلایی نیز ضمن ارزوی موفقیت برای شرکت تکین کو در سالی که به نام رشد تولید و مهار تورم مزین شده است و در راستای تحقق این کلام گهربار و عمل به منویات مقام معظم رهبری در حفظ و بکار گیری مدیران متعهد و متخصص امیدوار است با حمایت های بیش از پیش مسئولان فرصت خدمت بی دریغ فراهم شود و شاهد رشد اقتصاد کشور عزیزمان ایران باشیم.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true