تقسیم سود 1300ریالی تندگویان “شگویا”؛رکورددارماهانه ۱۰۰.۰۰۰ تن تولید به صورت پیوسته - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تقسیم سود 1300ریالی تندگویان  “شگویا”؛رکورددارماهانه ۱۰۰.۰۰۰ تن تولید به صورت پیوسته

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با حضور 87درصد صاحبان سهام و نمایندگان قانونی آنها به منظور تصویب صورت‌های مالی دوره منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.
به گزارش خبرطلایی ،مهندس قاسمی شهری ،مدیرعامل کاربلد صنعت پتروشیمی با بیان اینکه کاربرد محصولات شرکت در صنایع بسته‌بندی، لوازم پزشکی پلاستیکی مانند ماسک و دستکش، الیاف و نساجی مانند پارچه چادر و نخ تایر است،تصریح کرد :شرکت درسال گذشته ۱.۲۶۷.۰۰۰ تن تولید داشته که عمده محصول آن اسید ترفتالیک بوده است همچنین در کل نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۱۰۵.۰۰۰ تن افزایش ظرفیت ایجاد شد.
وی با بیان اینکه در زمینه رفع مشکلات تولید، جلسات متعددی با حضور کارشناسان جهت بهبود شرایط و بررسی راهکارهای جدید برگزار شده ،اذعان کرد : شرکت، بومی‌سازی کاتالیست پالادیوم را طی ماه‌های گذشته ایجاد کرد، همچنین به کمک شرکت‌های دانش بنیان، استحصال در داخل کشور برای اولین بار صورت گرفت و انبار اتوماتیک شرکت راه‌اندازی شد. شرکت رکورد ماهانه ۱۰۰.۰۰۰ تن تولید به صورت پیوسته را در سال گذشته کسب کرده است.
مرد میدان عرصه پتروشیمی با تاکید بر اینکه شرکت عمدتا محصولات را در بورس کالا به فروش می‌رساند و صادرات در حال حاضر ممکن نیست،خاطر نشان کرد: فروش طی سال گذشته حدود ۱۰درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه در بخش مالی، شرکت توانسته سود ناخالص ۴ همتی ایجاد کند و سود حاصل ۳.۴ همت بوده ،تصریح کرد : اقدامات و دستاوردهای ۱۴۰۱ عبارتند از؛ کسب عنوان شرکت برتر برای دومین سال در بورس کالای ایران، کسب رتبه ۵۰ از لحاظ فروش در بین ۱۰۰ شرکت برترو کسب رتبه دوم در فرایند ارزیابی قابلیت‌ها در شرکت‌های زیرمجموعه خلیج فارس.
مهندس قاسمی شهری ضمن اشاره به برنامه‌های توسعه در سال ۱۴۰۲، افزود :راه‌اندازی واحد استیپل (staple) در تابستان، تولید پایدار و تکمیل ظرفیت‌های اسمی محصولات شرکت وامسال، بیش از نیمی از سود سال گذشته محقق شده است که نشان می‌دهد سود امسال می‌تواند بیش از ۴ همت محقق یابد.در نهایت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در مورد صورت‌های مالی شرکت ارائه و صورت‌های مالی به نحو مناسب تهیه و تنظیم شده است.
مدیرعامل رزومه دار پتروشیمی تندگویان در ادامه با تاکید بر اینکه سود ۴ همتی پیش‌بینی شده است،خاطرنشان کرد : در دو ماه اول امسال، بیش از نیمی از سود سال گذشته محقق شده است که نشان می‌دهد سود امسال می‌تواند بیش از ۴ همت محقق یابد. گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در مورد صورت‌های مالی شرکت ارائه و صورت‌های مالی به نحو مناسب تهیه و تنظیم شده است.
گفتنی است ،در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شگویا ، سود تقسیمی به میزان ۹۰درصد سود خالص تعیین شد که مبلغ آن به ازای هر سهم ۱۳۰ تومان است.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true