تقسیم سود ۶۸۳۰ریالی سخوز مدیریت بزرگ‌ترين تولیدکننده سیمان جنوب و غرب کشور در دستان پر توان دکتر ایگدر - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تقسیم سود ۶۸۳۰ریالی سخوز    مدیریت بزرگ‌ترين تولیدکننده سیمان جنوب و غرب کشور در دستان پر توان دکتر ایگدر

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سیمان خوزستان (سهامی‌ عام) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ در محل سالن اجتماعات شرکت بازرسي کالاي تجاري (IGI) با حضور

۶۹/۳۲درصد سهامداران برگزار شد.

به گزارش خبرطلایی دکتر صابر ایگدر ،مدیر عامل شرکت سیمان خوزستان با بیان اینکه آخرین افزایش سرمایه شرکت در سال ۹۹ بود که به ١۴٠٠ سهم افزایش پیدا کرد،خاطر نشان کرد:سخوز با تولید ۸هزار تن کلینکر در سال، بزرگ‌ترين تولیدکننده سیمان جنوب و غرب کشور است.

وی با بیان اینکه سخوز در سال‌ مالی مورد گزارش ۱۹.۹۷۷.۷۵۹ میلیون ریال درآمد عملیاتی، ۱۰.۰۶۵.۶۶۹ میلیون ریال سود خالص و ۹.۶۵۱.۲۶۱ میلیون ریال سود عملیاتی محقق کرده است،تصریح کرد:توسعه محصول، توسعه و رسوخ در بازار و کنترل قیمت تمام‌شده جهت رقابت با سایر رقبا از استراتژی‌های شرکت است همچنین شرکت ۴۹درصد سهم سیمان استان را در اختیار دارد.
مدیر عامل کار بلد سیمان خوزستان با بیان اینکه سخوز در سال مالی مورد گزارش ۹۱۶۲۳۶ تن کلینکر خط ۱، ۱۵۲۴۹۶۳ تن کلینکر خط ۲، ۸۹۸۱۸۴ تن سیمان خط ۱ و ۱۱۱۰۲۴۴۷ تن سیمان خط ۲ تولید کرده است،اظهار کرد:شرکت در سال مالی مورد گزارش، ۴۸۶هزار تن سیمان و ۵۵۳هزار تن صادر کرده است.

مدیر عامل سیمان خوزستان با تاکید بر اینکه فروش داخلی سیمان در سال مالی مورد گزارش ۱.۵۱۸.۹۱۲ تن بوده است،اذعان کرد:حذف واسطه و فروش مستقیم به مصرف‌کنندگان، ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات به مشتریان و عرضه کامل فروش محصولات در بورس کالا از برنامه‌های شرکت در بخش فروش است.

وی افزود : رصد مستمر بازارهای هدف به منظور ایجاد بستر مناسب در فرآیند فروش بهینه و ارتقاء حاشیه سود شرکت، شناسایی فرآیندهای هزینه‌بر در چرخه فروش محصولات صادراتی و برنامه‌ریزی جهت کنترل و مدیریت آنها، حفظ بازارهای موجود و ورود به بازارهای جدید از مرزهای جنوب کشور، کاهش ریسک‌های تأثیرگذار بر قیمت فروش محصولات صادراتی شرکت، مذاکره و ایجاد هم‌افزایی بین شرکت‌های صادرکننده درخصوص تعیین نرخ‌های فروش منطقی در حوزه صادرات و افزایش کیفیت نوع محصولات صادراتی از سیاست‌های شرکت در بخش صادرات است.

مدیر عامل رزومه دار شرکت سیمان خوزستان با بیان اینکه اجرای مخزن مازوت، تعویض جاده معدن، اجرای نمونه‌گیر خروجی سنگ‌شکن خط ۱، اجرای نوار ارتباطی سنگ شکن خط ۲ به ۱، اجرای الواتور تغذیه پری هیتر خط یک و ارتقا PLC خط ۱ از پروزیان در دست اقدام شرکت بوده که دو مورد اول در سال‌ جاری راه‌اندازی شده،تصریح کرد:در فصل زمستان برای کاهش ریسک، از گاز و مازوت باهم استفاده می‌شود. به همین دلیل پروژه مخزن مازوت اجرایی شد.

وی با بیان اینکه ساخت کارخانه سیمان الاماره یکی از اقدامات شرکت بوده که در تأمین نیازهای ارزی شرکت‌های هم گروه مؤثر است،خاطر نشان کرد:افزایش ۱۰درصدی تناژ تولید کلینکر در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۵ سال گذشته، افزایش ۱۴درصدی تناژ تولید سیمان در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۵ سال گذشته، کاهش ۱۳درصدی توقف‌های دپارتمان‌ها در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۵ سال گذشته، افزایش ۸درصدی تحویل سیمان داخلی نسبت به سال ۱۴۰۰، افزایش ۳۲درصدی تحویل سیمان صادراتی، افزایش ۱۵۰درصدی دپوی مواد اولیه و ذخیره‌سازی مناسب بالای ۹۵درصد سوخت مایع از دستاوردهای سخوز در سال مالی مورد گزارش است.

این مدیر حرفه ای صنعت سیمان با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۱، سه سامانه آنلاین فروش کلینکر صادراتی، داشبورد مدیریتی و کنترل ناوگان حمل و نقل در سخوز راه‌اندازی شد،تصریح کرد:در روزهای اخیر اخطارهایی برای محدودیت برق داده شد که سعی می‌شود با دریافت سهمیه لازم برق استمرار تولید انجام شود.
مدیرعامل فرهیخته و دور اندیش سیمان خوزستان با رویی گشاده و شفاف پاسخگوی سوالات سهامداران بود که در ادامه از نظرتان می‌گذرد:
وی با بیان اینکه کلیه کلینکر صادراتی به عراق و کلیه سیمان صادراتی به صورت فله به کویت بوده است،خاطر نشان کرد:سخوز تنها شرکتی است که در چهار روز، یک کشتی را بارگذاری می‌کند همچنین هزینه حمل تا بندر امام در سال ۱۴۰۱ برای هر تن سیمان حدود ۲۸۰هزار تومان و برای هر تن کلینکر ۱۸۵هزار تومان بوده است.
دکتر ایگدر با بیان اینکه نرخ صادراتی برای کلینکر ۳۰ و ۳۲ و برای سیمان ۳۲ و ۳۵ است که در حال رایزنی هستیم نرخ صادراتی سیمان افزایش پیدا کند،تصریح کرد :آخرین نرخ تسعیر ۴۰هزار و ۲۰۰ تومان بوده است همچنین محدودیت‌های تبادل ارز بین عراق و ایران و افزایش نرخ ناوگان حمل و نقل از موانع صادراتی در سال ۱۴۰۱ بوده است.
مدیر عامل سیمان خوزستان با بیان اینکه آخرین نرخ گاز حدود ۶۷۰ تومان و برق ۹۲ تومان بوده است،اذعان کرد:در سال گذشته، یکی دو ماه محدودیت ورود کلینکر به عراق پیش آمد که در حال حاضر این مشکل رفع شده است.
گفتنی است،در انتهای مجمع سیمان خوزستان، ۶۸۳۰ ریال به ازای هر سهم سود تقسیم شد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true