“ما ” ؛515ریال سود تقسیم کرد درخشش بیمه ما؛ در اوج بیمه تکافل - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
“ما ” ؛515ریال سود تقسیم کرد                                 درخشش بیمه ما؛ در اوج بیمه تکافل

1417

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه ما با مشارکت بیش از ٨۵درصد از سهامداران برگزار شد.
به گزارش خبرطلایی،ابراهیم کاردگر،مدیر عامل حرفه ای صنعت بیمه ما با بیان اینکه ١۶هزار و ٣٠٠ میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است و همچنین ٢.٢درصد از بازار بیمه در اختیار این شرکت است،خاطر نشان کرد:اصلاح ساختار سازمانی، اصلاح آیین‌نامه معاملات، بازنگری آیین‌نامه کارشناسی و پیشنهاد افزایش سرمایه به ٨هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته از مهم‌ترین برنامه‌های این سال مالی بودند.
وی با بیان اینکه افزایش بیش از ۴۴درصدی سرمایه‌گذاری، مدیریت منابع، افزایش ۶٠درصدی سرمایه و افزایش ٢٣۴٢ نمایندگی در راستای توسعه بازار صورت گرفت،تصریح کرد: تحقق ١٠٠درصدی برنامه مصوب، طراحی ۶ محصول جدید، حفظ ترکیب پرتفو، انعقاد قرارداد با ٢٧۶٨ مرکز درمانی و پزشکی و… صورت گرفت.
این مدیر مدبر صنعت بیمه در ادامه افزود:برای اولین بار، همیار مسیر در رشته بیمه بدنه راه‌اندازی شده است ،همچنین کسب رتبه برترین‌های فروش، مبدع و مبتکر بهره‌مندی از تسهیلات در بیمه زندگی، افزایش سود سالانه هر سهم، کنترل موثر ریسک‌های بیمه و رشد سهم بازار از فروش الکترونیک را در دست اجرا داریم. 

مدیر عامل نام آشنای صنعت بیمه افزود : افزایش ٣۴درصدی سود خالص و کنترل ریسک و ضریب خسارت در راستای حفظ سطح توانگری شرکت صورت گرفت.

دکتر کاردگر مدیر عامل خوشفکر بیمه ما با نگاهی دقیق و ریز بین پاسخگوی سوالات سهامداران بود

وی در پاسخ ب سوالی در خصوص ملک ارومیه اظهار داشت :ملک ارومیه ٢۴ میلیارد تومان بوده که سرقفلی خریداری و ٢٠ میلیارد تومان پرداخت شده است و در حال پیگیری حقوق سهامداران هستیم.

مدیر عامل بیمه ملت با اشاره به اینکه اگر تجدید ارزیابی به نفع سهامدار باشد و مشمول مالیات نشود، حتما انجام می‌شود،اذعان کرد:با یک بانک برای فروش بیمه زندگی قرارداد بسته‌ایم. با بانک مهر ۶ محصول طراحی کرده‌ایم همچنین دو محصول برای فرزندان زیر ١۵ سال طراحی کرده‌ایم.
گفتنی است در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه با تصویب صورت‌های مالی، سود قابل تقسیم هر سهم ۵١۵ ریال تصویب شد.

false
false
false
false

true