چخزر ۹7درصد سود خالص تقسیم کرد تبلور شعار سال با شاهکار مدیریتی مهندس محمودی، مدیر عامل شرکت صنایع چوب خزر کاسپین (سهامی عام) - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
چخزر ۹7درصد سود خالص تقسیم کرد  تبلور شعار سال با شاهکار مدیریتی مهندس محمودی، مدیر عامل شرکت صنایع چوب خزر کاسپین (سهامی عام)

IMG-20230515-WA0018IMG-20230515-WA0017

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنايع چوب خزر کاسپين(سهامی عام) با نماد چخزر با حضور۷۵ درصد از صاحبان سهام و نمایندگان قانونی آنها به منظور تصویب صورت‌های مالی برای سال مالی منتهی به 29 اسفند در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش در تهران برگزار شد.
به گزارش خبرطلایی، مهندس محمودی، مدیر عامل کاربلد و حرفه ای شرکت صنایع چوب خزر کاسپین (سهامی عام) با بیان اینکه سهم شرکت، دو درصد از تولید ام دی اف کل کشور است، خاطر نشان کرد: پروژهای های در حال اجرا شامل 1- طرح توسعه پروژه اعلان و اطفاء حریق در حال مطالعه و تحقیقات است. 2- طرح بهبود فیلتراسیون اگزوز. 3- طرح تحقیق و توسعه سیستم های مدیریتی درون سازمانی- پروژه تصفیه پساب که ساخت و برنامه ریزی آن انجام شده و به جهت استفاده مجدد از آبهای مصرفی می باشد که در راستای حفاظت از محیط زیست و استفاده مجدد از منابع است. همچنین استمرار تولید و فروش حداکثری و پایدار از اهم برنامه های سال 1402 شرکت است.
مدیر عامل جوان و فرهیخته شرکت صنایع چوب خزر کاسپین(سهامی عام) با رویی گشاده و شفاف پاسخگوی سوالات سهامداران بود که در ادامه از نظرتان می‌گذرد.
وی در پاسخ به سوال سهامداران در مورد امکان افزایش ظرفیت تولید ورق فوم برد پی وی سی اظهار داشت: با توجه به حاشیه سود پایین محصول، فعلا برنامه‌ای برای افزایش ظرفیت وجود ندارد همچنین نیرو و دستگاه‌های فعلی هم توان تولید مازاد را ندارند و هدف شرکت، تمرکز بر ظرفیت تولید فعلی است تا با بهترین کیفیت تولید شود. هدف شرکت، افزایش درآمد با افزایش تولید محصولات جدید با ضخامت های مختلف است.
مهندس محمودی با بیان اینکه بروز کردن ارزش دارایی‌های شرکت با توجه به الزام سازمان، هیئت مدیره شرکت و تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت نیازمند بررسی است، تصریح کرد: از لحاظ نقدینگی، دوره وصول مطالبات شرکت ۹روزه بوده که مناسب است.
گفتتی است، موسسه حسابرسی کاربرد ارقام به عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت، همچنین روزنامه اطلاعات هم به عنوان روزنامه‌ کثیرالانتشار انتخاب شدند.
در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع چوب خزر کاسپین(سهامی عام) حق عضویت کمیته های تخصصی هیئت مدیره (ماهیانه به شرط تشکیل حداقل یک جلسه) ۲.۶۵۰.۰۰۰ تومان تصویب شد.
در خاتمه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع چوب خزر کاسپین(سهامی عام) ،سود تقسیمی به میزان ۹۵درصد سود خالص تعیین شد که مبلغ آن به ازای هر سهم ۳۱۰ تومان است.

false
false
false
false

true