سخاش ؛سود ۱۳هزار و ۳۳ ریالی بین سهامداران تقسیم کرد مهندس نیکخواه ،مدیر عامل رزومه دار سیمان خاش: جهش صنعت سیمان در سرمایه گذاری عظیم دولت سیزدهم در بخش مسکن - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
سخاش ؛سود ۱۳هزار و ۳۳ ریالی بین سهامداران تقسیم کرد   مهندس نیکخواه ،مدیر عامل رزومه دار سیمان خاش: جهش صنعت سیمان در سرمایه گذاری عظیم  دولت سیزدهم  در بخش مسکن

۲۰۲۳۰۵۱۳_۱۲۰۷۱۳ 

۲۰۲۳۰۵۱۳_۱۱۰۳۰۲

۲۰۲۳۰۵۱۳_۱۱۰۳۱۳

۲۰۲۳۰۵۱۳_۱۰۴۴۱۸

۲۰۲۳۰۵۱۳_۱۰۲۹۱۸

۲۰۲۳۰۵۱۳_۱۰۱۲۱۷

۲۰۲۳۰۵۱۳_۱۰۰۶۲۲

۲۰۲۳۰۵۱۳_۱۰۱۴۱۴

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان خاش با حضور ۷۳.۵۶درصدی سهامداران برگزارشد.
به گزارش خبرطلایی،مهندس نیکخواه،مدیر عامل کاربلد سیمان خاش با بیان اینکه آخرین افزایش سرمایه شرکت در آبان ماه سال ۱۴۰۱ بود که از ۱۲۵ میلیون سهام به ۲۰۰ میلیون سهام افزایش داشته،تصریح کرد:درآمد عملیاتی شرکت در سال مالی مورد گزارش ۵ میلیون و ۹۶۸هزار و ۱۶۵ میلیون ریال بوده است همچنین شرکت در سال مالی مورد گزارش، ۲ میلیون و ۳۱۳هزار و ۱۳۳ میلیون ریال سود عملیاتی و ۲ میلیون و ۳۲۲هزار و ۲۲۹ میلیون ریال سود خالص پس از کسر مالیات محقق کرده است.
این مدیر روزمه دار حرفه ای صنعت سیمان با اشاره به اینکه سود واقعی هر سهم ۱۱هزار و ۶۱۱ ریال به دست آمده ،تاکید کرد :تشکیل کمیته فروش برای نرخ‌گذاری صادراتی، حفظ و افزایش کیفیت محصول، عرضه محصول تیپ ۲ گواهی سپرده در بورس کالا و تقویت ناوگان حمل و نقل برای فروش صادراتی از برنامه‌های شرکت در بخش فروش است.
وی ادامه داد:یکی از پروژه‌های شرکت در سال مالی مورد گزارش، خرید ماشین آلات معدنی برای برداشت مواد اولیه از معادن بوده است که در سال جاری هم پیگیری می‌شود و دیگر پیمانکار معدنی نداریم.

مهندس نیکخواه با بیان اینکه میزان بهای تمام شده به فروش ۵۷درصد بوده است،خاطر نشان کرد:مدیریت تعمیرات از طریق برنامه PM، کاهش کلینکر فکتور و خرید ماشین آلات معدنی از اقدامات سخاش در مدیریت بهای تمام‌شده است.
مدیر عامل شرکت سیمان خاش با بیان اینکه برق از بورس انرژی خریداری می‌شود،اذعان کرد:تعمیر و بازیابی وسایل مستهلک از برنامه‌های شرکت در مدیریت هزینه‌های عملیاتی است؛همچنین بهینه‌سازی و فروش سرمایه‌گذاری‌های کم بازده، اخذ بخشودگی ۱۰۰درصدی مالیات سال ۹۹ و اخذ مجوز دریافت تسهیلات، از اقدامات شرکت در روش‌های تأمین مالی است.
وی یادآور شد :شرکت در سال مالی مورد گزارش، ۷۶۵هزار و ۳۲۲ تن کلینکر و ۸۲۱هزار و ۱۷ تن سیمان تولید کرده است.

مهندس نیکخواه ،مدیر عامل دور اندیش شرکت سیمان خاش با تاکید بر این نکته که شرکت برنامه فروش صادراتی سیمان تا ۱۰۰هزار تن در سال آتی را دارد،افزود:شرکت در سال ۱۴۰۱ پروژه گازرسانی به خطوط تولید را داشت که ایستگاه گاز راه‌اندازی و تکمیل و هفته گذشته هم به شبکه اصلی گاز متصل شد. در روزهای آتی هم این پروژه نهایی می‌شود تا دیگر درگیر مازوت نباشیم.
وی در خصوص چالش های شرکت افزود :عرضه‌های دستوری در بورس کالا، عدم تأمین پایداری گاز در زمستان، قطعی و کاهش تأمین برق، نوسانت نرخ ارز و هزینه‌های بالای تأمین نقدینگی از جمله چالش های شرکت است همچنین دیگر چالش شرکت، مشکلات حمل و ترانسفر صادراتی بوده که ایجاد ناوگان حملی شروع شده است تا شرکت بتواند در سال‌های آتی این مقوله را مدیریت کند.
گفتنی است به ازای هر سهم برای سال آتی، ۱۳هزار و ۳۳ ریال پیش‌بینی شده است.

false
false
false
false

true