برگزاری مجمع شرکت بهساز کاشانه تهران: سودآوری در شرکت بهساز کاشانه تهران همسو با افزایش نرخ دلار - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
برگزاری مجمع شرکت بهساز کاشانه تهران: سودآوری در شرکت بهساز کاشانه تهران همسو با افزایش نرخ دلار

IMG-20230425-WA0010۲۰۲۳۰۴۱۹_۱۰۳۶۴۰

۲۰۲۳۰۴۱۹_۱۱۰۶۵۶

 

۲۰۲۳۰۴۱۹_۱۲۰۰۱۷۲۰۲۳۰۴۱۹_۱۲۰۸۵۸
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بهساز کاشانه تهران چهارشنبه 30فروردین 1402 در دانشگاه الزهرا با مشارکت ۷۹.۴۶درصد از سهامداران برگزار شد.
به گزارش خبرطلایی ،مهندس امیر مسعود قربانی نیا ،مدیرعامل شرکت بهساز کاشانه تهران اظهار داشت : شرکت مذکور در جایگاه ۱۰۰ شرکت برتر از منظر درآمد عملیاتی، چشم‌انداز قراردارد.
وی با بیان اینکه افزایش ارزش سهام، افزایش کیفیت سود و کمیت سود، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و… از اهداف ۵ ساله شرکت است ،تصریح کرد :برای حل موضوع تاخیر در اجرای پروژه‌ها و عدم تحویل به‌موقع ملک به خریداران، معیارهای سخت‌گیرانه‌ای برای انتخاب شریک تدوین شد. دستورالعمل‌ها و بازدیدهای تخصصی از املاک صورت گرفت. جرائم سنگینی در تعهد شرکا گنجانده شد و از شرکا، بانک اطلاعاتی تهیه‌ شد.
این مدیر فرهیخته و جوان درادامه خاطرنشان کرد:مدل‌سازی اطلاعات ساختمان به‌صورت BIM، روش نوین گودبرداری و پایدارسازی، استفاده از سقف‌های نوین، استفاده از عایق‌های الاستومری و عایق‌هایی صوتی و حرارتی، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی با رده انرژی A و…از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت در بخش‌های طراحی و فناوری نوین بودند.
مهندس قربانی نیا با تاکید بر اینکه سود خالص ۱۹۱درصد رشد کرده ،اذعان کرد : سود هر سهم با رشد ۹۰درصدی به حدود ۷۰ تومان رسیده و همچنین تعریف پروژه‌ها ۲۰۱درصد و اخذ پروانه ۱۰۷درصد افزایش پیدا کرده است.
این مدیر خلاق و جوان در ادامه افزود: ۵۷درصد از پروژه‌ها (برمبنای زمین) در تهران ، ۸۴درصد از پروژه‌های در دست اجرا در تهران و همچنین در استان البرز هم پروژه‌‌هایی در دست اجرا داریم.
مدیرعامل شرکت بهساز کاشانه تهران اذعان کرد: گسترش بازارهای فروش، تولید ارائه محصولات و خدمات جدید، تغییر اساسی در روش‌های تولید محصولات و بهبود کیفیت، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بهبود روش‌ها و به‌کارگیری فنون مدیریت نوین، کسب شرایط رقابتی، توسعه منابع انسانی و برنامه‌های شرکت با توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌های تجاری، برنامه‌های آتی و اقدامات در دست اجرا هستند.
این مدیر جوان با تاکید بر اینکه ۷۰۰هزار واحد مسکونی شهری و ۲۰۰هزار واحد مسکونی نیاز سالانه کشور است،اظهارداشت : در ۸۹ و ۹۰، بالاترین تعداد صدور پروانه ساختمان به ثبت رسیده است. تعداد پروانه‌ها امسال و در سال‌های اخیر پایین‌تر از حد انتظار بوده است. براساس آمار، تا سال ۱۴۰۵ کمبود عرضه در مسکن وجود خواهد داشت.
مهندس قربانی نیا به اهم اقدامات شاخص شرکت در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود : تحقق کامل آیتم‌های ریالی و متراژ، خرید دفتر مرکزی، ارتقای نماد به تابلو اول، اقاله قرارداد مشارکت فروش پروژه ونک، خرید ۴هزار مترمربع در پروژه علامه، اخذ کسب رتبه اول در بازده فروش در IMI۱۰۰، اضافه کردن استان همدان به محدوده جغرافیایی و بررسی استان‌های دیگر برای شرایط رقابتی از جمله اقدامات در سال گذشته بود.

مدیرعامل شرکت بهساز کاشانه تهران با رویی گشاده و در کمال آرامش پاسخگوی سوالات سهامداران خرد و کلان بود که در ادامه از نظرتان می گذرد :
ذخیره املاک و پتانسیل سودسازی خوبی داریم. زمینی در خیابان سمیه که بر خیابان است و شرایط مناسبی دارد، یکی از گزینه‌ها برای تهاتر با پروژه ونک است. افزایش سرمایه فعلا در دستور نیست.
در پاسخ به سوال یکی از سهامداران درباره عدم توضیح کافی در مورد بند ۱۲ گزارش حسابرس که مورد کمک‌های عام‌المنفعه بود، مجمع تکلیف کرد این بند رعایت شود. پروژه‌های علامه، یوسف‌آباد و سمیه از پروژه‌های مهم شرکت هستند.
سال‌های گذشته در مسکن مهر فعالیت داشتیم، اما در حال حاضر فعالیتی در این زمینه نداریم. سال گذشته برای حمایت از سهامداران، دو بار اوراق منتشر کردیم و ۴۰۰ میلیارد تومان سهم خریدیم. مجمع به شرکت تکلیف کرد که املاک غیرمولد شرکت به سرعت تعیین تکلیف شود.
در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بهساز کاشانه تهران با تصویب صورت‌های مالی، سود قابل تقسیم هر سهم ۳۰۰ ریال به تصویب رسید.

false
false
false
false

true