سردار رادان تاکید کرد؛ با پنج درصد متخلفین در سوانح رانندگی به شدت برخورد خواهد شد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
سردار رادان تاکید کرد؛ با پنج درصد متخلفین در سوانح رانندگی به شدت برخورد خواهد شد

سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرماندهی انتظامی کل کشور در هفدهمین همایش فرماندهان و روسای پلیس راهور فراجا گفت: رمضان امسال برای ما متفاوت تر از سال های دیگر است ،به این دلیل که رمضان سال ۱۴۰۲ با نوروز باستانی ما همراه و طرح نوروزی هم در این ایام برگذار خواهد شد .
به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی،فرمانده کل انتظامی کشور افزود: جنس مقاومت شما بسیارمقدس است و به دلیل اینکه ایام مبارک رمضان در آن آمیخته شده میگویم نوش جانتان، ثوابی که برای خودتان جمع میکنید.
وی در ادامه گفت: در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ نزذیک شده و اگر بخواهیم در یک جمله از زحمات راهور  تشکر کنیم و باید بگوییم حضور به موقع شما باعث شد تا موضوع تصادقات را کنترل کرده و خسارات ناشی از این موارد را کاهش دهیم که برای ما بسیار ارزشمند است و در این شرایط است که می توانیم بگوییم به شعار خود یعنی حافظ جان انسان ها رسیده ایم و توانستیم سهم زیادی را در حفاظت از جان مردم را ایفا کرده ایم.
سردار رادان گفت: ما به دنبال انضباط هستیم انضباطی که می تواند در برگیرنده ماموریت شما در اجرای هدف یعنی کاهش تصادفات ناشی از رانندگی باشد.
وی تصریح کرد؛ کاهش در امار تصادفات در امیخته با کاهش تلفات  و مصدومین می شود تلاش برای برقراری انضباط نیز می تواند شمال ان سه عنصر اصلی باشد.

اگر چه چندین دستگاه مختلف در موضوع انضباط شهری و جاده ای دخیل هستند اما بیشترین نمره را مردم به شما میدهند ما می توانیم سهم دستگاها را مشخص کنیم اما مردم عدد این سهم را صددرصد میداند و این یک فرصت برای ما به حساب می آید .
امیدوارم بتوانیم بیشتر از گذشته در این ماموریت اثر گذار باشیم.
سردار رادان به پلیس راهور*شماهابهترین هستید*
ایشان ادامه داد: یکی از بهترین کارهایی که بعد از خدا برای مردم قابل ستایش است،نقش شما در مدیریت و امنیت و آرامش مردم در جاده های کشور است .
سردار رادان تاکیید کرد: وقت این است که متخلفین با وجود شما نتوانند دست به تخلف زده و شما باید بازدارنده انها باشید.
پنج درصد از مردم متخلفان جاده ای هستند مابقی که نود و پنج درصد از جمعیت کشور را تشکیل میدهند قانون و مقرارات را احرا میکنند بنابراین نباید به ان تعداد اندک اجازه بدهیم که بر نود و پنج درصد قانون مدار قلبه کنند.
وی گفت: این جدیت و قاطعیت در برخورد متخلف رافت، مهربانی و ارامش را برای مردم به ارمغان می آورد.مطمنن یک راه سخت اما شدنی در مقابل ما وجود دارد
*شما بودید که توانستید عدد  ۲۸ هزار جانباخته تصادفات را به ۱۷ هزار برسانید*

فرمانده انتظامی کشور تصریح کرد؛ ۱۷ هزار کشته نیز یک عدد قابل توجه از اقتصاد ملی را به خود اختصاص میدهد جدای از ارامش و امنیتی که برای مردم به ارمغان آورده ایم.
نیاز ما به استفاده از تجهیزات مدرن به ما کمک میکند تا در سرعت با متخلفین سریعتر عمل کنیم و حجم درگیری و روبرویی با متخلفین نیز کمتر و نتیجه آن می تواند به کنترل متخلفین کمک کرده و در نتیجه متوجه میشویم که کی و کجا و چه کاری را به موقع انجام بدهیم.
وی افزود: تمام فرماندهان استان ها باید به پلیس راهور کمک کنند تا بتوانیم شاهد کاهش تصادفات جاده ای و شهری باشیم.
با استفاده از همه روش ها باید فرهنگ سازی کنیم، به نظر می رسد از ظرفیت همه رسانه ها بیشتر استفاده کنیم باید این فرهنگ سازی توسط اصحاب رسانه مجدد شروع شود.
ایشان تاکیید کرد؛ اگر در سطح بالایی از مدیریت باشید فکر و اراده بهتر برای فردا داشته باشید باید بتوانید مدیران پایین دستی خود را از جنس قوی انتخاب کنید و در غیر این صورت باید بگویم در مدیریت ضعیف هیچ چیزی نصیب شما نخواهد شد.

false
false
false
false

true