سردار رادان:امنيت پايدار حاصل وحدت و همدلي بين آحاد مردم/بزرگان طوایف در برابر تبلیغات استکبار، شفاف سازی کنند - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
سردار رادان:امنيت پايدار حاصل وحدت و همدلي بين آحاد مردم/بزرگان طوایف در برابر تبلیغات استکبار، شفاف سازی کنند

سیستان و بلوچستان- فرمانده کل انتظامی کشور امنيت پايدار در کشور را حاصل وحدت و همدلي مردم دانست واظهار داشت: بزرگان طوایف وریش سفیدان باید در برابر تبلیغات استکبار شفاف سازی و واقعیت ها را نمایان کنند.

به گزارش خبرطلایی ، سردار “احمدرضا رادان” در جمع سران طوایف و ریش سفیدان و معتمدان محلی استان سیستان و بلوچستان، ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهدا و امام شهدا، استان سيستان و بلوچستان را يکي از امن ترين استان ها در کشور دانست و گفت: اين امنيت حاصل تلاش، همکاري و هوشياري مرزنشينان عزيز، مرزبانان، مجموعه انتظامي، سپاه، ارتش و همچنين ساير دستگاه ها و مسئولان کشوري است.
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به امنيت پايدار در سراسر کشور،گفت: بايد شکر گزار اين امنيت و وحدت بين اهل تسنن و شیعه باشيم که حاصل اين همکاري و وحدت دشمن را نااميد کرده و نقشه هاي شومشان به خودشان برگشته است.

عالی ترین مقام ارشد انتظامی کشور گفت: امروز اگر خون شهيد اهل سنتی در يک ماموريت ريخته مي شود نمونه اي بي نظير از وحدت است و اگر توطئه هاي دشمنان در کشور همواره ناکام مي ماند نشان از وحدت و همدلي بين آحاد مردم است.

فرمانده کل انتظامی کشور امنيت پايدار در کشور را حاصل وحدت و همدلي بين آحاد مردم دانست واظهار داشت: بزرگان طوایف وریش سفیدان باید در برابر تبلیغات استکبار شفاف سازی کرده و واقعیت ها را نمایان کنند.

سردار رادان با اشاره به اینکه سران طوایف بایستی مصلحت اندیشی ودور اندیشی داشته باشند افزود:خوشبختانه وحدت واتحاد مذاهب موجب شده تا دشمن نتواند خدشه ای به این مرزو بوم وارد کند.

وي در پايان به پيشرفت های نيروهاي مسلح در کشور نسبت به گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: اگر در دوران دفاع مقدس نيازمند بوديم امروزه در منطقه و جهان کشور عزیزمان قدرت دفاعي خوبي به دست آورده و اين توان و عظمت نيروهاي مسلح، به برکت فرمانده معزز کل قوا روز به روز بيشتر هم مي شود.

سایت پلیس

false
false
false
false

true