برخورد قاطعانه پلیس با سرقت در سراسر کشور/ مردم عزیز مقابله قاطعانه با سرقت را مطالبه از ما بدانند - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
برخورد قاطعانه پلیس با سرقت در سراسر کشور/ مردم عزیز مقابله قاطعانه با سرقت را مطالبه از ما بدانند

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد از اهتمام جدی و برخورد قاطعانه پلیس در سراسر کشور با سرقت ها برای رفع دغدغه مردم خبر داد.

به گزارش خبرطلایی ، سردار “احمدرضا رادان” در حاشیه نشست روحانیون و روسای عقیدتی سیاسی فراجا که در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار داشت: نشست هم‌اندیشی امروز با روحانیون عزیز عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در مشهد داشتیم که نتایج ارزنده و مثبتی را در پی دارد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: برای مردم عزیز خبر خوبی داریم این که از 48 ساعت گذشته در هفت استان و از دیروز در سراسر کشور طرح مقابله قاطعانه با سرقت برای رفع دغدغه هموطنان در دستور کار پلیس قرار گرفته است و همکاران ما با اهتمام جدی در حال اجرای این طرح هستند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور افزود: مردم عزیز، برخورد قاطعانه با سارقان را به‌عنوان یک مطالبه از ما بدانند چراکه به حکم ولی امر مان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یکی از کارها و فرامین در تکالیف و ماموریت های انتظامی، حفظ امنیت و آسایش مردم عزیز است.

شایان ذکر است، نشست روسا و مدیران سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد با حضور حجت الاسلام والمسلمین “سیدعلیرضا ادیانی”، رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا برگزار شد.

پایگاه خبری پلیس

false
false
false
false

true