رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۸: شاهد تغییرات بنیادی در دانشگاه هستیم - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۸: شاهد تغییرات بنیادی در دانشگاه هستیم

14 گفت:این جشنواره با هدف حمایت از تولیدات دانشجویی، ایجاد طراوت و اعتماد به نفس بین دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه به همت کانون فیلم و عکس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۸ برگزار می‌شود. دکتر ابراهیمی رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۸ در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم کوتاه دریچه در گفتگو باخبرنگاران گفت: از یک سال گذشته و با تغییر کادر مدیریتی دانشگاه شاهد تغییرات بنیادی در این واحد دانشگاهی هستیم.

وی افزود: تفاهم نامه های زیادی با دستگاه ها، نهادها و دانشگاه های مختلف در این مدت یک ساله برای پیشبرد اهداف دانشگاه منعقد شد.

ابراهیمی یکی از پرکارترین و پر هزینه ترین برنامه های دانشگاه را برگزاری همین جشنواره فیلم کوتاه دریچه دانست و گفت: بدون تردید دانشگاه واحد ۴۸ یکی از بهترین دانشگاه های شهر تهران است که توانست به مدد همت، تجربه و خواست همه دوستان و مدیران این جشنواره را طراحی و برگزار نماید که شاهد استقبال چشمگیر از آن نیز هستیم.

وی در خصوص آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره گفت: تعداد ۳۰۰ اثر به دبیر خانه رسیده است که پس از بازبینی های انجام شده و غربال آثار تعداد ۲۰اثر توسط هیات داوران برگزیده شدند .

رئیس دانشگاه واحد ۴۸ ادامه داد: آثاری که امروز از آنها در این مراسم تقدیر می شود بدون شک از آثار قوی در حیطه فیلمسازی است که امیدواریم روز به روز شاهد رشد این فیلم ساازان باشیم .

وی در خصوص جوایز اهدایی به آثار گفت: امروز و در این مراسم به آثار برگزیده تندیس جشنواره و لوح تقدیر تعلق می گیرد .

ابراهیمی در پایان از برپایی دبیر خانه دائمی جشنواره دانشگاه واحد ۴۸ خبر داد و گفت: امیدواریم در دوره های بعدی جشنواره شاهد آثار بسیار بهتر و رشد کمی و کیفی هر چه بیشتر جشنواره باشیم.

false
false
false
false

true