مجمع بیمه دی برگزار شد ارتقای رتبه توانگری بیمه دی به بالاترین سطح - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مجمع بیمه دی برگزار شد     ارتقای رتبه توانگری بیمه دی به بالاترین سطح

بازدهی بازار سرمایه ودی 29 درصد بوده است بازنگری مدل کسب و کار رشته‌های بیمه‌ای، بازنگری نظام اررزیابی عملکرد و پایش شبکه فروش و جذب، توسعه شبکه فروش چند لایه، استقرار نظام حکمرانی تجربی، باندلینگ محصولات متناسب با نیاز مشتری مدیریت، ساختار هزینه با تمرکز بر هزینه‌های متغیر، کنترل و نظارت بر عملکرد ارزیابان خسارت و… اهم پروژه‌های آتی شرکت هستند.
به گزارش خبرطلایی ، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه دی با مشارکت ۶۹٫۳۰درصد از سهامداران برگزار شد.

مهم ترین نکات مطرح شده در مجمع توسط دکتر محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی

در مقام مقایسه سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۱۴۹۹ به لحاظ رشد عملیات ۱۲۰۰ میلیارد فروش به ۱۹۰۰ میلیارد تومان رسید. برای ۵ امین سال متوالی قرارداد خدمات بیمه تکمیلی ایثارگران را منعقد کردیم و از ابتدای اردیبهشت ماه این قرارداد تمدید شده است.

در ۳ ماهه غیر از بیمه‌های جبرانی، از محل فروش سایر خدمات بیمه و قرارداد با ارگان ها وشرکت ها رشدی اتفاق افتاده است.

112 و امسال این سطح را حفظ کرده و در صدد بهبود و تعالی مجموعه هستیم.

آخرین افزایش سرمایه دز سال ۱۴۰۰ به ۲۵۰ میلیارد تومان بوده است.

۱۰۹۵ نماینده و بیش از ۳ هزار کارگزار در بیمه دی فعالیت دارند.

۳۶۶۴ هزار میلیارد تومان ارزش کل قراردادهای بیمه است که حدود ۴۹٫۹۴۱ درصد خسارت پرداخت شده است که نسبت پرداخت خسارت ۱۱ درصد افزایش پیدا کرده است. از محل خرده فروشی و سایر بیمه‌های غیر جبرانی هزینه‌های خسارت پوشش داده شد.

بازدهی بازار سرمایه ودی ۲۹ درصد بوده است. درمیانگین بازده سرمایه گذاری بازار بیمه معادل ۲۰ درصد است. ۴۲۰ میلیارد تومان تجدید ارزیابی شرکت صورت گرفت.

علیرغم این که در سال گذشته که یکی از پروژه‌های مگاپروژه های بیمه کشور است، نسبت مالی شرکت در حالت خوبی قرار گرفته است.

شرکت با تمهیدات اندیشیده شده ، ۳٫۴۹۹ میلیارد ریال سود خالص حاصل‌ شده و حایز یکی از رتبه های برتر بین شرکت بیمه از این لحاظ شده لست.

در مقایسه نسبت هزینه اداری و عمومی به حق بیمه صادره جایگاه چهارم را در بازار بیمه به دست آورده است.

تدوین مدل یکپارچه ارزیابی عملکرد شعب، تدوین برنامه جامع مدیریت نمایندگی‌ها، پایش نمایندگی‌ها وطرح‌های مختلف بیمه‌نامه شخص واحد و درمان شخصی، تعیین صلاحیت فنی و گریدبندی کارشناسان، انعقاد قرارداد ثالث و بدنه جامعه ایثارگران، تدوین سازو کار محاسبه میانگین خسارت بیمه، بیمه‌نامه عمر بهادار، پیاده‌سازی سامانه پرداخت کارمزد، نظارت سیستمی و میدانی بر مراجع درمانی طرف قرارداد، پایش کمی و کیفی قراردادها با مراجع درمانی، پیاده‌سازی فارماکوپه دارویی، ایجاد زیرساخت تشکیل پرونده الکترونیک، پیاده‌سازی و در دست قرار گرفتن سرویس‌های ویژه، ارتقا کنترل سیستمی و هوشمند جهت کنترل هزینه‌های درمان، رفع اقلام بازسنواتی در خصوص حساب‌های بانکی، اهم اقدامات و برنامه‌های ودی هستند.

مختومه نمودن پرونده‌های مالیاتی، کنترل سیستمی معوقات شعب و نمایندگان، ثبت افزایش سرمایه، بازنگری استراتژی و اهداف استراتژیک بیمه دی با افق ۱۴۰۳ از دیگر اقدامات این شرکت بودند.

بازدهی بازار سرمایه ودی ۲۹ درصد بوده است

بازنگری مدل کسب و کار رشته‌های بیمه‌ای، بازنگری نظام اررزیابی عملکرد و پایش شبکه فروش و جذب، توسعه شبکه فروش چند لایه، استقرار نظام حکمرانی تجربی، باندلینگ محصولات متناسب با نیاز مشتری مدیریت، ساختار هزینه با تمرکز بر هزینه‌های متغیر، کنترل و نظارت بر عملکرد ارزیابان خسارت و… اهم پروژه‌های آتی شرکت هستند.

false
false
false
false

true