تدبیر هنرمندانه و خوش فکری مهندس گودرز حکیم نژاد ،مدیرعامل و مهندس رامین حکیم نژاد ،رئیس هیات مدیره شرکت آبسال در سال سخت اقتصادی /تقسیم سود به ازای هر سهم 100ریال - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تدبیر  هنرمندانه و  خوش فکری مهندس گودرز حکیم نژاد ،مدیرعامل  و مهندس رامین حکیم نژاد ،رئیس هیات مدیره  شرکت آبسال در سال سخت اقتصادی /تقسیم سود به ازای هر سهم 100ریال

به گزارش خبرطلایی ، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت آبسال با حضور 74/6 درصد سهامداران درد تاریخ 23تیر 1401 با حضور مدیر عامل محترم ، اعضای هیئت مدیره و مدیر مالی شرکت برگزار شد.

اهم اقدامات انجام شده در سال مالی 1400 به شرح ذیل است :در سال ۱۴۰۰ تعداد فروش کولر ابی شرکت بیش از ۶۹ هزار، بخاری گازی بیش از ۱۱۵ هزار و ماشین لباسشویی نیز بیش از ۴۶ هزار دستگاه بوده است.

هدف ما ارتقا کیفیت و ایجاد تنوع و کسب رضایت مشتری میباشد.

سهامداران خواستار شفافیت بیشتر در صورت مالی شرکت هستند که مدیرعامل شرکت در این زمینه بیان کرد: به دلیل رقبای زیرمینی، شفافیت بیشتر شرکت ممکن است منجر به نابودی شرکت شود.

حدود ۹۹ درصد پیش پرداخت های شرکت از جانب شرکت های خارجی است.

گفتنی است ،در آمدهای عملیاتی شرکت در سال مالی 1400 معادل 6253194622749 ریال بوده است که در مقابسه با  مدت مشابه سال  1399 که معادل 4833759703732 ریال بوده ،افزایش قابل توجهی را در سال سخت اقتصادی تجربه کردند.

همچنین سود خالص در سال مالی گذشته معادل 1041768391930 ریال بوده است که باتدبیر مدیریت هنرمندانه مهندس گودرزحکیم نژاد، مدیر عامل محترم و همچنین مهندس رامین حکیم نژاد ،رئیس هیات مدیره بارقه امید را دل سهامداران زنده کردند.

در انتهای مجمع لابسا، تقسیم سود به ازای هر سهم ۱۰ تومان تصویب شد.12543255Print

 

 

تاریخچه آبسال

شرکت آبسال در سال ۱۳۳۵ و تحت نام “شرکت سهامی لعاب ایران” با سرمایه اولیه سه میلیون ریال توسط موسسین آقایان علی قلی حکیم نژاد و اکبر حق شناس تاسیس شد. در سال ۱۳۴۲، عنوان شرکت به اسم جدید “اونیورسال” تغییر یافت. تغییر نام بعدی شرکت در سال ۱۳۶۲ بود که پس از آن، به نام آبسال شناخته شد.

شرکت آبسال در سال ۱۳۵۵ طبق قانون گسترش مالکیت و با سرمایه پنجاه میلیون ریال به عضویت بورس اوراق بهادر ایران در آمد.

در ابتدای تاسیس، محصولات تولیدی آبسال کتری، قوری و ظروف لعابی طرح سوئدی بود. شرکت آبسال در سال ۱۳۴۱ تولید اجاق خوراک پزی رومیزی و فردار در مدل های گوناگون را آغاز کرد. آبسال نخستین بار در سال ۱۳۴۸ تعداد سه هزار دستگاه کولر آبی با فناوری برگرفته شده از شرکت مک گردادیسون آمریکا تولید کرد و به این ترتیب وارد صنعت ساخت کولر های آبی در ایران شد. در سال ۱۳۵۱ با همکاری شرکت Antar Gasفرانسه، بخاری گازی چرخ دار نیز به فهرست تولیدات آبسال اضافه گردید و سه سال بعد در سال ۱۳۵۴ شرکت اقدام به تولید آبگرمکن دیواری گازی با همکاری شرکت Ascott انگلیس نمود. در سال های ۱۳۷۶ و ۱۳۷۷ تولید بخاری های گازی بدون دودکش با همکاری شرکت Sicar ایتالیا و Rinnai ژاپن آغاز شد. در سال ۱۳۵۱ با دوراندیشی مدیر عامل محترم وقت، زمینی به مساحت ۱۵۰ هزار متر مربع در شهر صنعتی کاوه ساوه خریداری شد و بدین ترتیب کارخانجات آبسال توسعه گسترده ای را تجربه کرد. در آن زمان، هر کدام از محصولات تولیدی کارخانه، زیر مجموعه اجرایی خود را داشت و با توجه به تولید محصولات جدید، این تنوع تولید برنامه ریزی را بسیار مشکل می کرد. از این رو در سال ۱۳۶۹ تصمیم بر آن شد که فقط با تولید کولر و بخاری و همچنین افزودن ماشین لباسشویی، در کارخانه ساوه به فعالیت ادامه دهیم. همزمان با وقوع انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی، ساخت و ساز در کارخانه ساوه به کندی پیشرفت کرد در نهایت با شرکت Fagor اسپانیا همکاری خود را شروع کردیم و اولین ماشین لباسشویی آبسال در سال ۱۳۷۵ تولید شد. درابتدا، فعالیت شرکت آبسال به صورت CKD بود که به تدریج به تولید داخلی تبدیل شد و هم اکنون مجهزترین کارخانه تولید لباسشویی ایران می باشد.

در حال حاضر در دو کارخانه تهران و ساوه مجموعا تعداد ۷۵۰ نفر اشتغال دارند.

افتخارات شرکت آبسال از سوی وزارت صنعت و معدن و تجارت

در سال 1395 شرکت آبسال از سوی وزارت صمت در هفدهمین همایش اعطای گواهینامه ملی  رعایت حقوق مصرف کنندگان  موفق به اخذ تندیس شد، همچنین در سال 97 هم از سوی معاون وزیر وقت وزارت صمت موفق به اخذ تندیس گواهینامه  ملی  رعایت حقوق مصرف کنندگان  در هجدهمین همایش  سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در سالی که شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی نامیده شده بود ،شدند .

false
false
false
false

true