شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در سال سخت اقتصادی به هلدینگ تبدیل می شود / مدیریت مدبرانه دکتر ملک نیا به سوی افق روشن تدبیرگران /100ریال تقسیم سود به ازای هر سهم - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در سال سخت اقتصادی به هلدینگ تبدیل می شود / مدیریت مدبرانه دکتر ملک نیا به سوی افق روشن تدبیرگران  /100ریال تقسیم سود به ازای هر سهم

مروزی بر تاریخچه شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان

شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان(سهامی عام) در تاریخ 1379/04/26 با جذب00،000 682،9 ریال در قالب 682،900 سهم یکهزار ریالی، تحت عنوان شرکت سرمایه گذاری و بازرگانی کارکنان مجموعه سیمان فارس و خوزستان(سهامی خاص) به شماره 164762 در تهران به ثبت رسیده و از همان تاریخ فعالیت خود را آغاز نمود. در ادامه و در سال 1383 با استناد به مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1383/03/03 نام شرکت به شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد که این امر در تاریخ 1383/05/25طی آگهی 26861/32 در اداره ثبت شرکتها در تهران به ثبت رسید.

پیام هیات مدیره

همانند سالهاي پيش، هيأت مديره و كاركنان شركت سرمايه گذاري تدبیرگران فارس و خوزستان اميدوارند با بهبود مستمر رويه هاي كاري به رهگيري هرچه بيشتر از توان تخصصي كاركنان و تداوم استراتژي هاي مناسب خود در سايه حمايتهاي سهامداران محترم شاهد پويايي بيشتر و ارتقاء جايگاه شركت در فضاي كسب و كار خود باشند.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان با حضور 56 درصد سهامداران در تاریخ 20 تیر 1401 در محل شرکت مبین سرمایه برگزار شد .
دکتر فاضلی به نمایندگی از شرکت عمران تجارت سکاندار و ریاست مجمع را بر عهده داشت و همچنین آقای مجید وفاپور به عنوان ناظر اول و سرکار خانم آراده تمدن به عنوان ناظر دوم و جناب آقای ملک نیا به عنوان عضو هیات مدیره در جایگاه منشی در این مجمع حضور داشتند.
کارگزار مبین سرمایه میزبانی مجمع تدبیرگران و همچنین سهامدار عمده شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان را عهده دار بودند.
مهندس ملک نیا به عنوان منشی مجمع و همچنین عضو هیات مدیره با بیان اینکه سهامداران در سال 1400 سال سختی را پشت سر گذاشتند ،اظهار کرد:دارایی شرکت 180میلیارد تومان است که فقط 33میلیارد تومان بدهی دارد که با این محاسبه 21میلیارد تومان سود و زیان تلفیقی دارد.
وی با بیان اینکه در سال 1400 ،306 میلیون سهمش معامله شد، تصریح کرد: پیگیر مجوز برای سبدگردانی شرکت هستیم که فصل نوینی در تدبیرگران آغاز خواهد شد.
ملک نیا روزنامه رسمی اطلاعات را انتخاب و همچنین تعیین حق حضور هیات مدیره را به ازای هر یکبار تشکیل جلسه در هر ماه 4میلیون تومان اعلام کرد.
در پایان 100ریال سود به ازای هر سهم تقسیم شد .
گفتنی است، در تاریخ 3 مرداد سال جاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده در محل شرکت مبین سرمایه تشکیل خواهد شد .

false
false
false
false

true