تحقق وعده های ملل در سالی که گذشت /شفافیت ملل در صورتهای مالی - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تحقق وعده های ملل در سالی که گذشت /شفافیت ملل در صورتهای مالی

به‌رغم رقابت تنگاتنگ شبکه بانکی، موسسه اعتباری ملل توانست از همه فرصت‌های موجود بهره کامل را ببرد و به اهداف خود درسال ۱۴۰۰ نایل آید.
به گزاش خبرطلایی ، تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های موسسه در سال 1401 و تلاش بیشتر همکاران موسسه مذکور در افزایش سهم درآمدهای مشاع و غیر مشاع و همچنین پرداخت تسهیلات با اعتبار سنجی مناسب از اهم فعالیتهای ملل بوده است .
حس تعهد و تعلق در بین کارکنان ملل و همچنین روحیه کار تیمی در بین کارکنان موج میزند . نگاه ویژه به بازاریابی و افزایش سهم بازار در میان اعضای موسسه حس اعتماد بیشتر مشتریان را تقویت می کند .
موسسه اعتباری ملل در سال 1374 و به صورت شرکت تعاونی تاسیس شد و در سال 92 به موسسه اعتباری تبدیل شد. نام این موسسه نیز در سال 95، از عسکریه به ملل تغییر یافت.
در سال 92، سهام موسسه اعتباری ملل با نماد «وملل» در بازار پایه نارنجی بورس عرضه شد و این نماد در در بهمن ماه 95، به بازار دوم فرابورس منتقل شد.
همانطور که همه می دانیم سهام موسسه اعتباری ملل، در سال ۹۲ و با نماد «وملل» در فرابورس عرضه شد و در حال حاضر، ارزش بازاری این نماد بسیار بیش از حد تصور است به طوری که موسسه اعتباری ملل، علاوه بر انجام عملیات بانکی، از طریق بازوی اقتصادی خود، یعنی گروه توسعه اقتصاد ملل، سهامدار شرکت‌های متعدد بورسی و غیربورسی نیز هست. وملل بر خلاف عمده بانک‌های ایران، تراز عملیاتی مثبت داشته و سودده بوده است. با این وجود، از سال ۹۹ شرایط سوددهی بانک با تغییراتی مواجه شد.
آخرین وضعیت صورت مالی موسسه ملل در سالی که گذشت
موسسه ملل بر اساس آخرین صورت مالی که در شهریورماه 1400 منتشر کرده است، دارای465 هزار و 928 میلیارد ریال دارایی است. حقوق مالکانه ان 13 هزار و 563 میلیارد ریال و سود انباشته موسسه نیز در این دوره دو هزار و 213 میلیارد ریال است. مانده تسهیلات موسسه مبلغ 234 هزار میلیارد ریال و مانده 16 هزار و 214 میلیارد ریال ارزیابی‌شده است.
سود خالص سرمایه‌گذاری موسسه در این دوره با رشد چشمگیر 6000 درصدی به رقم 12 هزار و 815 میلیارد ریال رسیده است که یکی از بالاترین رشد را در سال های اخیر در صنعت بانکداری شاهد هستیم.

سرمایه شرکت در این دوره مبلغ 10 هزار میلیارد ریال و سود خالص شناسایی‌شده نیز 224 میلیارد ریال است.

در پایان شش‌ماهه منتهی به 31 شهریور 1400 جمع درآمد عملیاتی شرکت مبلغ 13 هزار و 519 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته رشدی حدود 40 درصدی داشته است.

از محل تسهیلات پرداخت‌شده این موسسه در پایان شش‌ماهه نخست امسال حدود 26 هزار و 545 میلیارد ریال درآمد کسب کرده است که در مقابل به خاطر سود سپرده حدود 25 هزار و 542 میلیارد ریال هزینه پرداخت کرده است.

false
false
false
false

true