مجمع عمومی عادی سالیانه شركت پتروشیمی آبادان با حضور بیش از 60 درصد سهامداران برگزار شد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مجمع عمومی عادی سالیانه شركت پتروشیمی آبادان با حضور بیش از 60 درصد سهامداران  برگزار شد

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی آبادان،مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پتروشيمي آبادان (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ در محل مجموعه فرهنگي ورزشي تلاش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعي برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور۶۰/۳ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای حسن شاه ولدي بود، که جنابان قاسم عابدزاده شوکي و عليرضا بني اسدي در مقام نظار اول و دوم و آقای اميد بچاري پورمحمدي به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ به کار خود پایان دادند.

همچنین هوشیار ممیز به عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و داریاروش به عنوان بازرس علی البدل انتخاب گردید. 12erمجمع عمومی عادی سالیانه با حضور بیش از ۶۰ درصد صاحبان سهام و نمایندگان قانونی سهامداران،اعضای هیئت مدیره و سرپرست محترم،نمایندگان تاپیکو،سازمان بورس و اوراق بهادار، نماینده سازمان حسابرسی و بازرسان قانونی شرکت برگزار شد.

بر اساس این گزارش پس از استماع گزارش هیئت مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۰،همچنین گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در مورد صورتهای مالی ۱۴۰۰ و سایر موارد که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه است،انجام گردید.

false
false
false
false

true