مجوزهایی که تمدید نمی شود.!!! - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مجوزهایی که تمدید نمی شود.!!!

جناب وزیر ، صاحبان بوم گردی های دارای مجوز در گیلان ، برای تمدید مجوزهای خود باید به کی مراجعه کنند…؟!
خبرطلایی :✍…چندماهی است . تعداد زیادی از صاحبان دارای مجوز بومگردی در گیلان درسایه تصمیم های حسینقلی خانی عده ای از مدیران گردشگری استان مانده اند برای تمدید مجوزهای اقامتگاه های خود به کی پناه ببرند .
جناب وزیر شما که سالها ی متمادی سکان رسانه ملی را ناخدایی کرده اید و شاگردان شما تمام شبانه روز در بخش های خبری هیئت بزرگ زنجیر زنی موانع مجوزهای مختلف را راه انداخته و مداحی می کنند..آنوقت در وزارت شما عده ای از مدیران دارای غرض و مرض به بهانه شرکت در کلاس های آموزشی با تعدادی عناصر شرکت های حقیقی و حقوقی روی هم ریختن و یه مشت مطالب از گوگل سرچ کرده وبه جزواتی کلیشه ای دست پیدا کرده و به بهانه برگزاری کلاسهای آموزشی آنهم با اعداد و رقم من دراوری ” یک میلیون برای ثبت نام ، سه میلیون برای کلاس ها دمار از روزگار تعداد زیادی از صاحبان بوم گردی را در آوردند و تمام مجوزها را باطل و تمدید نمی کنند ..واقعا در این شرایط کرونایی و تعطیلی کسب وکار این نماز شب کلاسهای چپر چلاقی واجب است؟! .
“جناب وزیر این جماعت فقط نام دارند واز نان خبری نیست… درست نیست نان بری کنند برای حفظ نام تان ..خواستم در جریان باشی که تمام این برنامه را دارند زیر پای دستورات شما خرج می کنند …
هم اکنون نیازمند تدبیر شما هستند ..فردا ممکن است دیر شود .

● حمید اندرز چمنی

false
false
false
false

true