- ۲۶ تیر ۱۳۹۷
- کد خبر 11216
true
false
true
false
false
false
false
false
true
شرکت ملی پست فرایند پرداخت غرامت مرسولات را با ایجاد سامانه تحت وب غرامات پستی به ۴۸ ساعت کاهش داد
به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل مدیریت کیفیت و امور مشتریان به منظور تسهیل در روند رسیدگی به شکایات مردم، سامانه تحت وب پرداخت غرامات پستی را راه اندازی کرده است.
از این پس با راه اندازی این سامانه، تمامی پرونده هایی که به دلیل شکایت مردم منجر به پرداخت غرامت شده است، از طریق این سامانه تحت بررسی و رسیدگی قرار می گیرد تا علاوه بر تسریع در روند رسیدگی به شکایات، در تحقق دولت الکترونیک و کاهش بروکراسی اداری نیز اثرگذار باشد.
پیش از این، پرداخت غرامت از سوی واحدهای اجرایی روند طولانی تر داشت که با ایجاد سامانه تحت وب، پس از مراجعه مشتری به واحدهای اجرایی و تایید صحت ادعای خسارت وارده به مرسولات، حداکثر تا ۴۸ ساعت غرامت پرداخت می شود.
false
false
false
false