راه اندازی ، قرارگاه فرهنگی ، هنری ، رسانه ای ( نشاط و امید ) - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
راه اندازی ، قرارگاه فرهنگی ، هنری ، رسانه ای   ( نشاط و امید )

● جناب آقای دکتر جبلی :
خبرطلایی :✍…مردم کشورما دوسال است که در بحرانی جهانی به نام کرونا قرار گرفته‌اند ، این پدیده کم ظهور و منحوس شادی و امید به آینده را بسیار کاهش داده است و اکثر افراد جامعه ما در این همه‌گیری جهانی بیماری کرونا، شادی و نشاط خود و امید به آینده را از دست داده‌اند در حالی که داشتن شادی و امید است که آدمی را به ادامه حیات و مقابله با این بیماری امیدوار کرده و با امید به آینده تلاش‌های روزافزون در جهت یافتن راه‌حل‌هایی برای ریشه‌کنی کرونا شکل می‌گیرد.
● امید و نشاط در هر جامعه‌ای موتور محرکه آن جامعه است، به طوری که توسعه یافتگی هر جامعه با میزان امید و نشاط اجتماعی آن اندازه گیری می‌شود، امید و نشاط در زندگی، احساس خوشبختی، اعتماد بین مردم و احساس تعهد و موارد مشابه همه بیانگر میزان توسعه یافتگی یک جامعه است که باید به آن توجه ویژه کرد. همچنین علاوه بر مسائل اقتصادی، معیارهای فرهنگی و اجتماعی هم در احساس امید و شاد بودن مردم بسیار تأثیرگذار است، در تنهایی و انزوای اجتماعی چیزی به نام شادی وجود ندارد و رخدادهای شاد همیشه در جمع نمود پیدا می‌کنند.واین در ذات ماموریت های رسانه ملی برای رفع دغدغه مقام معظم رهبری است که در جای جای حکم انتصاب جنابعالی به آن اشاره ومطالبه شده است .
■ راه اندازی ، قرارگاه فرهنگی ، هنری ، رسانه ای
( نشاط و امید )
● پیشنهاد اینجانب حمید اندرزچمنی ، محقق و فیلمنامه نویس در راستای فرمایشات حکیمانه ، هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب در حکم جناب عالی ، راه اندازی قرارگاه ، فرهنگی ، هنری ، رسانه ای ” نشاط و امید ” است که با همدلی و همراهی ، عضویت و پای کار آوردن مدیران و کارشناسان سازمانها همسو ، نهادهای فرهنگی و هنری ، نخبه های دانشگاهی ، رسانه های نوشتاری ، مجازی کشور ، در شرایط فعلی کرونایی و همواره دوران پسا کرونا محقق خواهد گردید .
● جناب آقای دکتر :
مواجه شدن با تحولات ساختاری همانند مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و همچنین گذر از جامعه سنتی به جامعه مدرن و ورود به عرصه دنیای تكنولوژی، بروز پدیده های مختلفی در حوزه اجتماعی را موجب شده كه این موضوع نشاط و شادی جامعه را بیشتر از گذشته تحت تاثیر قرار داده است.
افراد یك جامعه در گروه های سنی متفاوت، نیاز به شادابی دارند و برای دستیابی به این مهم باید یك دسته فاكتورهای اساسی را مد نظر قرار دهند كه یكی از فاكتورها و مولفه های امید و نشاط اجتماعی امیدبخشی و امیدآفرینی است.
بسط و گسترش روحیه امید و نشاط، اعتماد اجتماعی و هنجارهای اجتماعی از اولویت هایی است كه می بایست در قرارگاه ” نشاط و امید ” با تاسی از تدابیر وهدایت های رهبر فرزانه ایران اسلامی به آنها پرداخته شود .
جنابعالی خیلی خوب می دانید ، وجود امید و نشاط در جامعه آنقدر با اهمیت بوده كه سالها ست جز دغدغه های مقام معظم رهبری می باشد .
● خاطر نشان می کنم : طرح جامع و کامل سیاست های کاری علمی و عملی باید ها و نباید های راه اندازی قرارگاه ” نشاط و امید ” و مجموعه برنامه های اجرایی آن تهیه و تدوین که درصورت نیاز ارائه خواهد شد.

false
false
false
false

true