- ۰۵ تیر ۱۳۹۷
- کد خبر 10703
true
false
true
false
false
false
false
false
true

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان هرمزگان گفت: ميز خدمت حضوري از ابتداي تيرماه امسال در دستگاههاي اجرايي استان هرمزگان مستقر شد.
به گزارش خبرطلایی به نقل از مركز اطلاعرساني، روابطعمومي و امور بينالملل سازمان برنامه و بودجه كشور، صالح دريانورد افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغي رئيس جمهور به دستگاههاي اجرايي ميز خدمت با هدف سهولت كار و كرامت ارباب رجوع، تضمين و تقويت سلامت اداري ايجادشده است.
وي گفت: ميز خدمت در دسترسترين مكان در دستگاههاي اجرايي درخواستهاي شهروندان را تحويل ميگيرد و پس از طي فرايند اداري و استعلام بين دستگاهي نتيجه را در كوتاهترين زمان ممكن به ارباب رجوع ارائه ميدهد.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان هرمزگان با بيان اينكه در ميز خدمت فقط خدمات مربوط به ارباب رجوع ارئه ميشود، افزود خدمات نظارتي، سياستگذاري و خدمات متقابل دستگاههاي اجرايي به يكديگر شامل مجموعه فعاليتهاي ميز خدمت نمي شود.
دريانورد گفت: به منظور آشنايي و توجيه مديران و كارشناسان دستگاههاي اجرايي، دوره آموزشي نحوه استقرار ميز خدمت در دستگاههاي اجرايي توسط مدير ميز خدمت سازمان اداري و استخدامي كشور در مركز آموزش و پژوهش هاي توسعه و آيندهنگري استان هرمزگان آموزش داده شد.
وي افزود: ۳۰۰ نفر از ۷۰ دستگاه اجرايي استان در دوره توجهي –آموزشي نحوه استقرارميزخدمت شركت كردند.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي هرمزگان همچنين اظهار كرد: بر اساس برنامه زمانبندي شده، در آذرماه امسال امكان ارائه خدمات در دستگاههاي اجرايي استان به صورت الكترونيكي فراهم ميشود.
دريانورد يادآور شد كه سازمان مديريت و برنامه ريزي استان هرمزگان برنحوه استقرار ميز خدمت و چگونگي ارائه خدمات به ارباب رجوع نظارت ميكنند.
false
false
false
false







































