عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دهم در گفتگو با خبرطلایی :اقدامات هدفمند بانک ایران زمین در جهت رفاه مردم قابل تحسین است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دهم در گفتگو با خبرطلایی :اقدامات هدفمند بانک ایران زمین در جهت رفاه مردم قابل تحسین است

تغییر فرهنگ، مهم‌ترین بخش تحول دیجیتال است و کسانی که با تحول دیجیتال به عنوان یک پروژه که باید تفویض شود رفتار می‌کنند، هرگز به نتیجه نخواهند رسید.
محمد علی پورمختار،عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفتگو با خبرنگاراقتصادی “خبرطلایی” گفت: دیجیتالی شدن بانکها را باید درهسته اصلی تحول بانکداری نوین قرارداد؛چراکه تمام اصطکاک‌ها را در تجربه و تعامل مشتری با خدمات مالی از بین برد.
این نماینده مردم درمجلس دهم با بیان اینکه این مسیرتغییر شاید چند سال یا حتی یک دهه به طول انجامد،خاطرنشان کرد:درشرایط امروزاعتقاد به تحول دیجیتال امری حیاتی است، چرا که کلید اصلی بقای بانک است بویژه درشرایط سخت تحریم های ظالمانه آمریکا و همچنین پاندمی کرونا بزرگترین جهش و همچنین کمک به مردم دیجیتالی شدن بانکهاست که در میان بانکهای خصوصی و دولتی ایران زمین به خوبی عمل کرده است.
پورمختار با بیان اینکه تحول دیجیتال ؛مسیری است که یک روزه ساخته نمی‌شود و ما وقت زیادی را صرف ساخت دنیای دیجیتال جدید می‌کنیم،تصریح کرد : اگرچه تحول دیجیتال زمان بر است، اما در عمل تحول بزرگی را به همراه می‌آورد که در این صورت افزایش تعداد مشتریان جدید و افزایش درصد حفظ مشتریان وهمچنین ایجاد فرصت‌های فروش جانبی برای مشتریان کنونی و جدید ودرنهایت افزایش میزان درآمد بهره را به همراه دارد.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دهم ضمن تاکید بر این نکته که تحول دیجیتال چیزی فراتر از یک پروژه یا کارکرد خاص است و به تغییرات بنیادین ساختاری نیاز دارد،خاطرنشان کرد: در حالی که انقلاب دیجیتالی را پشت سر می‌گذاریم، باید در تمامی ابعاد، بازاندیشی و بازآفرینی کنیم .
وی با بیان اینکه بانکها یکی از پرمخاطره ترین بنگاه های اقتصادی هستند ،در این شرایط کرونا الزام و ضرورت چنین تحول بانکداری حس می شد که عملکرد بانک ایران زمین در این خصوص شایسته تقدیر است ،خاطرنشان کرد:تبلیغات وسیعتری در این حوزه برای آگاه سازی می طلبد، ضمن اینکه این تبلیغات کمک قابل توجهی به عملی شدن شعارسال هم خواهد کرد ،چرا که اصل نظام بانکداری باید طوری طراحی شده باشد که به حمایت از تولید داخل هم سوق داده شود.
پورمختار در خاتمه افزود:این جهش بانکداری که در بانک ایران زمین به خوبی محسوس است به بحث محیط زیست هم بسیار کمک کرده است ،چرا که به تمام مشکلات رفت و آمد مردم با تمام دغدغه ها کمک خواهد کرد.

لیلاسبزه علی

false
false
false
false

true