تلقیح 50 هزار دز واکسن در ساعت های اولیه حضور اورژانس - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تلقیح 50 هزار دز واکسن در ساعت های اولیه حضور اورژانس

اورژانسی ها در خط مقدم واکسیناسیون، در ساعت های اولیه فعالیت خود در پایگاه های اورژانس تهران بیش از 50 هزار دز واکسن تلقیح کردند.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی سازمان اورژانس کشور، رئیس سازمان اورژانس کشور امروز ( شنبه 2 مرداد ) در بازدید از پایگاه های واکسیناسیون اورژانس گفت: به دستور وزیر بهداشت طرح ضربتی سازمان اورژانس کشور برای واکسیناسیون کووید19 آغاز شد.

دکتر کولیوند با بیان اینکه در فاز اول تهران، هرمزگان و سیستان و بلوچستان به کمک کارشناسان اورژانس واکسینه می شوند، افزود: این طرح به استان های دیگر هم تسری می یابد و تا زمان اتمام واکسیناسیون ادامه خواهد یافت.

او گفت: تیم عملیات ویژه اورژانس در 17 پایگاه ثابت فردی و خودرویی و پایگاه های سیار در سطح شهر تهران به افرادی که پیامک برایشان آمده است خدمات واکسیناسیون را ارائه می دهند.

به گفته رئیس سازمان اورژانس کشور، تیم عملیات ویژه که در بحران ها همیشه خط شکن بوده، در طرح واکسیناسیون هم برای فعالیت 24 ساعته اعلام آمادگی کرده است.

نشانی پایگاه های ثابت واکسیناسیون اورژانس در شهر تهران:

1/ اتوبان شهید ستاری، بلوار شهید خلیل آبادی، پایگاه سازمان اورژانس کشور 2/خیابان شهید عراقی، کوچه حق گو، پایگاه شهید عراقی

3/مبارک آباد، کوچه شهید نصیحت، پایگاه مبارک آباد 4/ هنگام، چهارراه استقلال

5/اتوبان سعیدی/ورزشگاه سعیدی 6/ شهرک ولیعصر، پارک بوستان

7/وردآورد، جنب پمپ بنزین 8/ میدان آزادی، بلوار عزیزی

9/ میدان المپیک، پارک جوانمردان 10/امیرآباد، خیابان شانزدهم، پارک ترافیک

11/یافت آباد، پارک قائم 12/ وحدت اسلامی، درمانگاه شهید امامی

13/ اسلام شهر، خیابان جانبازان

false
false
false
false

true