گفت و گوی اختصاصی خبرطلایی با بابک بهشاد بازیگر نقش یحیی در سریال “رهایم نکن”// نقش یحیی را عمیقا باور دارم - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
گفت و گوی اختصاصی خبرطلایی با بابک بهشاد بازیگر نقش یحیی  در سریال “رهایم نکن”//  نقش یحیی را عمیقا باور دارم

بابک بهشاد فعالیت خود را در عرصه بازیگری از موسسه کارنامه شروع کرد و پس از آن در تئاتر و همچنین اولین کار حرفه‌ای‌اش در سال ۸۲ با نقشی کوتاه در سریال تلویزیونی «در چشم باد» بود. چهار سال بعد، در سال ۸۶ با سریال «راه بی‎پایان» دیده شد و رمضان امسال پس از ۱۱ سال، دوباره با مجموعه‌ای مناسبتی به آنتن تلویزیون برگشته است. البته وی در این مدت حضور در۹ کار کوتاه و بلند سینمایی را هم به کارنامه افزوده است.
وی هم اکنون با نقشی مکمل در “چهارراه استانبول” که در حال اکران است حضور دارد.
همچنین در “در وجه حامل”،”مرداد”،”بارکد”، “عصر یخبندان”،”خط ویژه” و”ایستگاه اتمسفر” که برپرده سینماهاست بازی کرده است .

به گزارش خبرنگار فرهنگی 455121212121 خبرطلایی، بابک بهشاد با بیان اینکه سریال رهایم نکن(دستت را به من بده) یک مجموعه تلویزیونی جدید با فیلمنامه ای ناب و درجه یک است که کارگردانی آن را محمد مهدی عسگر پور و تهیه کنندگی آن را علی پور کیانی بر عهده دارد ،تصریح کرد: این سریال دارای داستان پرکشش وجذابی است؛موضوعی اجتماعی دارد و سعی به چالش کشیدن چند خانواده دارد که بر اثر قضاوت های نادرست دیگران دچار مشکلاتی شده اند.

بهشاد در نقش «یحیی» سریال «رهایم نکن» دوباره یکی از نقش‌های مکمل را عهده‌دار شده و با این که در نیمه دوم سریال، حضوری پررنگ‌تر دارد، به خوبی از پسِ ایفای آن بر‌آمده است. گویی بهشاد هنوز تصمیمی برای تغییر تصویری که سال‎ها پیش از خود در ذهن مخاطبانش ساخته است، ندارد؛ پسری آرام، مهربان و مبادی آداب که ناجی زندگی پرتنش زن و مرد نقش‎ اول‌ سریال است. درست است که «یحیی» در «رهایم نکن» نسبت به «وحید» مجموعه «راه بی‌پایان»، پررنگ‌‎تر و با نمود بیشتری است، ولی همچنان یک نقش دوم خوب است و تا نقش اول و دیده شدن یک گام بلند جا دارد.

بازیگر نقش مکمل فیلم سینمایی “چهارراه استانبول” با بیان اینکه نقشم را بی نهایت دوست داشتم و با تمام وجود باور کردم،خاطرنشان کرد: در وهله نخست نقش بازیگران توسط مخاطب باور می شود که بعضا یا سفید تعریف می شود یا سیاه ،اما اینکه نقشی متعادل باشد هم، جذابیتهای خاص خود را دارد به طور مثال کاراکتر یحیحی در سریال رهایم نکن با اینکه جوان خودساخته و امروزی ای بود اما گاهی هم برافروخته می شد که به این نتیجه می رسیم جنس کاراکتر یحیی از جنس خودمان است.

با این که بهشاد تجربه نقش‌آفرینی در کارهای مختلف سینمایی و تلویزیونی و همکاری با کارگردان‌های مطرحی چون مسعود جعفری جوزانی و همایون اسعدیان را دارد اما تاکنون در کاری به عنوان نقش اول حضور نداشته، با این حال همواره به عنوان بازیگر مکمل توانسته است عملکرد قابل قبولی ارائه کند.

false
false
false
false

true