هدف نهایی ما رضایتمندی بیمه گذاران از خسارت پرداختی در حوزه درمان است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
هدف نهایی ما رضایتمندی بیمه گذاران از خسارت پرداختی در حوزه درمان است

دکتر اسلامی پناه، مدیر شعبه خسارت درمان بیمه ایران : هدف و غایت خدمات شرکت بیمه ایران، رضایت‌مندی همه‌ی بیمه‌گذاران در خصوص پرداخت‌ها بالاخص در حوزه‌ی ما یعنی پرداخت خسارت درمان است و این افتخار را داریم که بتوانیم خدمات خوبی برای همه‌ی بیمه گزاران از جمله همکاران خودمون داشته باشیم.
به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، دکتر اسلامی پناه در خصوص تشریح عملکرد این شعبه گفت: براساس سیاستگذاری های انجام شده، الحمدالله با تکمیل و ارتقای سیستم نرم افزاری خسارت درمان ، پرداخت خسارت دقیق تر و سریع تر شده است. در مدت کوتاهی اخیرا به دلیل ارتقای نرم افزار برنامه، پرداخت خسارت همکاران با تاخیر مواجه شد که این امر در حال حاضر به روزرسانی و پرداخت ها در مسیر عادی قرار گرفته است.

دکتر اسلامی پناه درخصوص مقایسه عملکرد آماری نسبت به سال گذشته گفت: روند فعالیت ما به سمت رشد بوده و آمار مقایسه ای شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ نسبت به شش ماه اول سال ۱۴۰۱ حکایت از رشد میانگین ۵۰ درصدی دارد. در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ درحدود ۸٫۴۳۵ میلیارد ریال خسارت پرداخت کردیم که این رقم در مقایسه با شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ که مبلغ ۳٫۴۲۹ میلیارد ریال بود معادل ۱۴۵درصد رشد را نشان می دهد. همچنین در بخش بازبینی نیز تعداد پروندها از ۵۰۰ هزار به ۹۷۳ هزار پرونده رسیده و تعدادپرونده های بیمارستانی از ۱۳هزارو ۲۴۷ پرونده به ۱۷ هزارو ۳۹۵ پرونده افزایش پیداکرده که در مجموعه میزان خسارت پرداختی ، تعداد حواله صادره و تعداد پرونده های ارزیابی شده رشد میانگین ۵۰درصدی داشته است.

دکتر اسلامی پناه در ادامه افزود: این روند رشد درحالی اتفاق افتاده که ما تقریبا رشد آنچنانی در خصوص امکانات و نیروی انسانی نداشتیم و تعدادی از همکاران به دلیل بازنشستگی و جابجایی از تیم ما جدا شدند. دراین حوزه ما از خدمات کارشناسان دارای مجوز از شورای فنی و ارزیابان دارای صلاحیت و مجوز از بیمه مرکزی بهره می بریم وبا هماهنگ سازی و ایجاد وحدت رویه وتمرکز دربخش پرداخت، سعی داریم عدالت پرداختی را جاری کنیم و همچنین بنا داریم با توسعه نرم افزار درمان و برنامه های کاربردی بر بستر تلفن همراه روز به روز خدمات بهتر و بهینه ای به جامعه هدف خود ارائه نماییم تا بتونیم شعار خدمت بی منت و با کیفیت را در این بخش نهادینه و عملیاتی کنیم. درپایان از تمامی همکاران خودم در تمامی بخش ها که انصافا با جدیت و با جان و دل کار می‌کنند تقدیر و تشکر می نمایم.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true