ورود قطب اقصاد پایتخت به جرگه صادرکنندگان گاز مایع - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ورود قطب اقصاد پایتخت به جرگه صادرکنندگان گاز مایع

شرکت پالایش نفت تهران به صف صادرکنندگان گازمایع پیوست.

خبرطلایی : رئیس اداره بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت تهران با اعلام این خبر گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیرامون عمل به مفاد سند راهبردی اقتصاد مقاومتی در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” با تأکید و حمایت همه جانبه هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت اولین محموله گاز مایع شرکت پالایش نفت تهران به افغانستان و پاکستان ارسال شد.
عامریان افزود: با هدف توسعه صادرات گاز مایع و کمک به اقتصاد کشور در راستای ایجاد مزیت رقابتی برای گاز مایع پالایشگاه تهران و تسهیل فرآیند تحویل گاز مایع صادراتی که از مهمترین عوامل مؤثر در افزایش تقاضای خرید و ترغیب خریداران خارجی گاز مایع به تداوم خرید می‌باشد، تحویل گاز مایع صادراتی از طریق بازوی بارگیری به مقاصد افغانستان و پاکستان آغاز گردیده است.
با صادرات گاز مایع توسط شرکت پالایش نفت تهران امکان عرضه و فروش آن بصورت مستقیم و یا از طریق بورس انرژی ایران فراهم شد
گاز مایع به عنوان یک منبع انرژی فراوان در بسیاری از کشورها به کار می‌رود. این گاز در بسیاری از صنایع و بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بخش حمل‌ونقل، به عنوان یک جایگزین سوخت سنتی در خودروهای بنزینی و دیزلی استفاده می‌شود. همچنین، برای گرم کردن فضاهای داخلی ساختمان‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها و ادارات نیز از این گاز استفاده می‌شود.
در آشپزخانه‌ها نیز گاز مایع به عنوان یک منبع انرژی برای پخت و پز مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این گاز نسبت به روش‌های دیگر همانند برق و نفت هزینه کمتری دارد. همچنین، گاز مایع به عنوان یک منبع انرژی در بسیاری از کارخانجات، شرکت‌ها و صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد.
علاوه بر این کاربردها، گاز مایع در بسیاری از کاربردهای دیگر همچون گرمایش استخرهای شنا، سوخت برای کشتی‌ها و خودروهای تفریحی، آب‌گرمکن و… نیز استفاده می‌شود. به همین دلیل، گاز مایع یک منبع انرژی موثر و پرکاربرد است که به صورت گسترده در سراسر جهان استفاده می‌شود.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true