دوازدهمین نشست بررسی آخرین وضعیت طرح های کیفی سازی فرآورده ها در شرکت پالایش نفت تهران - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دوازدهمین نشست بررسی آخرین وضعیت طرح های کیفی سازی فرآورده ها در شرکت پالایش نفت تهران

دوازدهمین نشست بررسی آخرین وضعیت طرح های کیفی سازی فرآورده ها با حضور سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و مدیران عامل شرکت های پالایش نفت کشور به میزبانی شرکت پالایش نفت تهران برگزار شد.

خبرطلایی  : در این نشست ایران زاد مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با اشاره به موکدات مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از خام فروشی ضمن ارائه گزارشی کامل از اقدامات این شرکت، برخی موانع و چالش های موجود در مسیر احداث پروژه ها و طرح های کیفی سازی را برشمرد.
وی با اشاره به بهره برداری از فاز ز دوم سکوی بارگیری گاز مایع بیان داشت: در تلاشیم زمینه احداث پروژها و طرح های آتی شرکت پالایش نفت تهران را فراهم کنیم.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران تاکید کرد که ضمن جبران عقب ماندگی پروژه ارتقا کیفیت بنزین، تا پایان سال جاری فاز اول این طرح به بهره برداری خواهد رسید.
در ادامه وحید عبیری رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت تهران با تشریح روند پیشرفت پروژه ها گفت که بهره برداری از پروژه های کیفی سازی در اولویت اهداف و برنامه های این شرکت قرار دارد.
وی از اخذ مجوزات زیست محیطی و رفع برخی موانع و چالش ها خبر داد و تاکید کرد هیئت مدیره شرکت پالایش نفت تهران نظارت مستقیم بر روند احداث طرح ها و پروژه های این شرکت خواهد داشت.
معاون وزیر نفت نیز در این نشست پس از استماع گزارش مدیران عامل شرکت های پالایشی در خصوص روند پیشرفت طرح ها و پروژه های کیفی سازی و بیان راه کارهایی در این خصوص، از پالایشگاه های کشور خواست در راستای اجرای تعهدات خود نسبت به کیفی سازی فراورده های پالایشی اقدامات لازم را انجام دهند.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true