ششمین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی ژنتیک همراه با جایزه ایده بازار ژنتیک ایران - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ششمین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی ژنتیک همراه با جایزه ایده بازار ژنتیک ایران

تجلیل از۳ فعال تاثیرگذار حوزه ژنتیک همزمان با کنگره بین المللی ژنتیک
رییس انجمن ژنتیک ایران گفت: همزمان با برگزاری «ششمین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی ژنتیک همراه با جایزه ایده بازار ژنتیک ایران» در خردادماه از سه فعال تاثیرگذار علم ژنتیک در کشور تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرطلایی ، دکتر مختار جلالی جواران امروز (یکشنبه) در نشست خبری ششمین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران همراه با جایزه ایده بازار ژنتیک ایران که در سالن ابوریحان مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، افزود: این کنگره دوم تا چهارم خرداد ماه ۱۴۰۳ در تهران برپا می شود.

وی هدف از برگزاری این کنگره را قدردانی از شخصیت ها و چهره های تاثیرگذار داخلی و خارجی بر توسعه و پیشرفت علم ژنتیک و رشته های مرتبط و هم افزایی آخرین یافته های این علم عنوان کرد.

رییس انجمن ژنتیک ایران اظهار داشت: این کنگره با همکاری انجمن ژنتیک ایران و دانشگاه شهید بهشتی با سخنرانی‌های کلیدی استادان و پژوهشگران برجسته داخلی و خارجی، برپایی نشست‌های علمی، تخصصی، فن‌بازار، تجاری‌سازی یافته‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی با مجوز بازآموزی، نمایشگاه، به طور ویژه ، به منظور ارایه آخرین دستاوردهای و یافته‌های علمی – پژوهشی برگزار می شود.

جلالی جواران،‌ ژنتیک انسانی، ژنتیک گیاهی، ژنتیک جانوری (دام، طیور و آبزیان)، ژنتیک سلول های بنیادی و میکروارگانیسم‌ها ذخایر ژنتیک و بانک‌های ژن، ژنتیک باستانی و تبارشناسی و همچنین ملاحظات اخلاقی، قانون و ایمنی زیستی را محورهای اصلی ششمین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی ژنتیک همراه با جایزه ایده بازار ژنتیک ایران عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون هزار و ۵۳۰ مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است، گفت: با استقبال علاقمندان و شرکت کنندگان مهلت ارسال مقالات برای آخرین بار تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد که البته آخرین مهلت ارسال ایده هم تا ۱۸ اردیبهشت ماه امسال تمدید شده است.

رییس انجمن ژنتیک ایران تصریح کرد: در ششمین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران همراه با جایزه ایده بازار ژنتیک ایران از خدمات و تلاش های سه فعال حوزه ژنتیک از جمله یک پیشکسوت، یک چهره تاثیرگذار و همچنین یک پژوهشگر برتر جوان به عنوان برگزیده حوزه ژنتیک قدردانی می شود.

جلالی جواران افزود: در واقع بر اساس کارگروهی که تشکیل شده در این کنگره یک همکار که حداقل سابقه ۲۰ سال تلاش و فعالیت موثر در یکی از گرایش های علم ژنتیک داشته است به عنوان پیشکسوت، یک متخصص علم ژنتیک در گرایش های مختلف که در یکی از بخش های آموزشی پژوهشی، تولید محصول و تجاری سازی در سطح بین الملل فعالیت داشته به عنوان چهره تاثیرگذار و همچنین یک همکار که در سطح بین المللی فعالیت پژوهشی شاخصی داشته است به عنوان پژوهشگر برتر جوان تقدیر می شود.

وی از تمامی اعضای انجمن ژنتیک خواست که رزومه خود را برای شرکت در این کنگره تا پایان فروردین ماه جاری به ایمیل دبیرخانه انجمن ژنتیک ایران به آدرس irgenetic@gmail.com ارسال کنند.

رییس انجمن ژنتیک ایران همچنین از برپایی ۱۰ کارگاه آموزشی تخصصی در حاشیه ششمین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران همراه با جایزه ایده بازار ژنتیک ایران خبر داد.

بنابراین گزارش ، کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران همراه با جایزه ایده بازار ژنتیک ایران” دوم تا چهارم خرداد ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه شهیدبهشتی تهران برگزار می شود.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true