ساماندهی روشنایی بوستان ها و فضاهای بی دفاع شهری منطقه۲ - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ساماندهی روشنایی بوستان ها و فضاهای بی دفاع شهری منطقه۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری و تأمین روشنایی در معابر و بوستان ها اجرا شد.
به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2 ، علی اصغر طاهری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به ضرورت نور پردازی در نشاط بصری و ایجاد امنیت فضاهای شهری گفت: با توجه به اهمیت روشنایی در افزایش امنیت بوستان ها وفضاهای شهری ،طرح تامین و افزایش روشنایی بوستان ها و فضاهای بی دفاع شهری قالب پروژه های توسعه محله ای اجرا شد.
وی افزود: اجرای پروژه ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری و تأمین روشنایی در معابر و بوستان ها از جمله مهم ترین پروژه هایی هستند که با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی و معضلات ناشی از ایجاد فضاهای بی دفاع شهری انجام شده است.
طاهری خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه های زیست محیطی مدیریت منطقه درکاهش مصرف انرژی، تامین روشنایی بوستان ها ،اقدام به نصب پرژکتورهای کم مصرف با توان بالا در بوستان های شهداء ، اشرفی و فضای سبز خیابان تهران ویلا، خیابان سرو شرقی جنب محوطه بیمارستان پارسیان کرد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اینکه اجرای این طرح درسایر بوستان ها و فضای سبز محدوده براساس اولویت بندی صورت گرفته اجرا می شود،گفت: با توجه به وجود 214 بوستان فرامنطقه ای و محلی در منطقه۲ ، روشنایی فضاهای سبز منطقه و بوستانها به عنوان یکی از مهمترین فضاهای شهری بهسازی و ساماندهی می شود.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true