- ۲۱ فروردین ۱۳۹۵
- کد خبر 1258
true
false
true
false
false
false
false
false
true
[tabs type=”horizontal”][tabs_head][tab_title][/tab_title][/tabs_head][tab] شرکت های ساعت سازی معروف دنیا در عکس های تبلیغاتی برای فروش محصولات خود عموما عقربه ساعت را روی 10:10 تنظیم می کنند؛ اما راز این کار چیست؟[/tab][/tabs]
خبرطلایی؛ بسیاری از مردم درباره راز این اقدام شرکت های ساعت سازی بی خبرند. کارشناسان تبلیغات می گویند، عقربه های ساعت در وضعیتی که روی 10:10 قرار می گیرند، نشانه ای از”لبخند” به ذهن بیننده القاء می کنند و این موضوع تاثیری مثبت بر روح و روان مردم دارد.
پیشتر سازندگان ساعت در تبلیغات، عقربه ها را روی 20:08 تنظیم می کردند که بعدها ثابت شد به دلیل شکل عبوس اثر منفی روی خریداران به جا می گذارد.
شکل عقربه های کوچک و بزرگ به همراه ثانیه شمار در مجموع به شکلی تنظیم می شود که گویی علامت و نام تجاری ساعت را احاطه کرده و همین موضوع باعث جلب توجه مردم می شود.
همچنین ساعت 10:10 نشانه “وی” انگلیسی یا همان علامت پیروزی است که می توان گفت شرکت های سازنده با این اقدام احساسات مردم را هدف قرار گرفته و برای بازاریابی از عاطفه مردم استفاده می کنند.
منبع:میزان
انتهای پیام/
false
false
false
false