خوشفکری مهندس امیدی،مدیر عامل صنایع لاستیکی سهند در پیشبرد اهداف و رضایت سهامداران :دریافت گواهینامه دانش بنیان از معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری/صنایع لاستیکی سهند ؛ بزرگترین تولید کننده تسمه نقاله کشور /افزایش سرمایه شرکت؛بزودی - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
خوشفکری مهندس امیدی،مدیر عامل صنایع لاستیکی سهند در پیشبرد اهداف و رضایت سهامداران :دریافت گواهینامه دانش بنیان از معاونت علمی، فناوری  ریاست جمهوری/صنایع لاستیکی سهند ؛ بزرگترین تولید کننده تسمه نقاله کشور /افزایش سرمایه شرکت؛بزودی

به گزارش خبرطلایی؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع لاستیکی سهند با حضور ۷۲.۴درصدی سهامداران برگزار شد.

مهندس امیدی مدیرعامل جوان و فرهیخته صنایع لاستیکی سهند با بیان اینکه سهند در سال ۱۴۰۱ بزرگ‌ترین تولیدکننده تسمه نقاله منجیددار و سیمی بوده است،تصریح کرد:راه‌اندازی تأسیسات خمیرسازی، افزایش ظرفیت دیماند برق متناسب با نیازهای شرکت و افزایش تعداد خطوط تولید و رفع تعهدات ارزی، از مهم‌ترین اقدامات شرکت در سال مالی مورد گزارش هستند.

وی افزود:افزایش خط تولید تسمه نقاله منجیددار و سیمی برای به حداکثر رساندن خط تولید در پسهند در دستور کار است که میزان تولید را از ۴هزار تن به ۱۰هزار تن افزایش می‌دهد.

امیدی بابیان اینکه سهند در سال ۱۴۰۱ موفق شد گواهینامه دانش بنیان نوع ۲ تسمه نقاله‌های مقاوم به حرارت ۱۵۰ درجه سانتیگراد را از معاونت علمی، فناوری و دانش بنیان ریاست جمهوری اخذ کند،خاطر نشان کرد:راه‌اندازی CRM به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود :در سال مالی مورد گزارش، سود ناخالص شرکت ۲۲۱ میلیارد تومان، سود عملیاتی شرکت ۱۹۵ میلیارد تومان و سود خالص ۱۹۸ میلیارد تومان بوده است،همچنین آخرین افزایش سرمایه شرکت در سال ۹۵ بوده و سرمایه شرکت از ۱۴ میلیارد تومان به ۳۵ میلیارد تومان رسیده است.

این مدیر جوان و فرهیخته با تاکید بر اینکه در سال مالی مورد گزارش، شرکت ۳.۹۱۰ تن تولید و ۳.۹۹۱ تن فروش مقداری داشته است،خاطر نشان کرد :ساختمان بنبوری که یکی از طرح‌های توسعه شرکت بود، تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

مهندس امیدی با بیان اینکه دارایی شرکت در سال مالی مورد گزارش ۵۱۶ میلیارد تومان بوده ،اضافه کرد:اصلاح ساختار فروش و بازاریابی، تعدد نمایندگان فروش، ایجاد شبکه فروش، راه‌اندازی واحد مطالعات بازار و انعقاد قرارداد باز با شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی از برنامه‌های شرکت در بخش فروش است.

وی خاطر نشان کرد :ظرفیت تولید تسمه نقاله در شرکت سهند ۳.۸۰۰ تن در سال بوده و میزان مصرف تسمه نقاله در داخل کشور حداقل ۱۵۰۰۰ تن در سال است همچنین پسهند در سال مالی مورد گزارش موفق شد انحصار فونیکس آلمان در تولید تسمه نقاله SSB را بشکند و جایگزین شرکت آلمانی در فولاد صبا شود.

امیدی بابیان اینکه کنترل ضایعات، تأمین به موقع مواد اولیه و کنترل هزینه‌های سربار از جمله اقدامات شرکت در بخش بهای تمام‌شده است،اذعان کرد :یکی از چالش‌های پسهند، قطعی انرژی است.

مدیر عامل شرکت صنایع لاستیکی سهند ضمن اشاره به ۲۰۲۳۰۵۰۹_۱۱۰۹۰۰

۲۰۲۳۰۵۰۹_۱۲۱۰۳۸

۲۰۲۳۰۵۰۹_۱۲۰۰۲۴

۲۰۲۳۰۵۰۹_۱۱۰۷۲۲

۲۰۲۳۰۵۰۹_۱۱۰۲۲۶

۲۰۲۳۰۵۰۹_۱۰۵۹۱۰

۲۰۲۳۰۵۰۹_۱۰۵۸۰۸

۲۰۲۳۰۵۰۹_۱۰۵۰۴۴

۲۰۲۳۰۵۰۹_۱۰۳۶۰۲اینکه راه‌اندازی میکسر ۲۷۰ لیتری و خرید دستگاه پرس EP از جمله برنامه‌های آتی شرکت است،ادامه داد
قرارداد پروژه تسمه نقاله سیمی بعد از ۴ سال با انتخاب پیمانکار و واریز پیش پرداخت مبلغ قرارداد بسته شده‌است ،همچنین پروژه تسمه نقاله سیمی با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا اوایل سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.
گفتنی است ؛ رفع تعهد ارزی ۶۰۰هزار یوان با انجام مذاکرات فشرده و بدون تحمیل ضرر و زیانی به سهامدارن برطرف شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بزرگترین تولید کننده تسمه نقاله کشور هستیم و رقیب اصلی شرکت متاسفانه واردات بی‌رویه تسمه نقاله‌های است که حتی نیازی به رعایت استاندارد‌های داخلی را ندارد،افزود: پرونده مالیاتی شرکت از سال ۱۳۹۵ تاکنون مرتفع نشده و شرکت با‌استفاده از ماده ۱۳۸ به دنبال دریافت معافیت مالیاتی ده ساله است که محل اختلاف شرکت با اداره مالیات می‌باشد؛چرا که شرکت برای مالیات انباشه تشخیصی سال‌های گذشته سود انباشته درنظر گرفته و باتوجه به ادامه روند مذاکرات با اداره مالیات فعلا مبلغ را ذخیره درنظر نگرفته‌است.

سکاندار کاربلد و جوان صنایع لاستیک ساری سهند ضمن بیان اینکه شرکت برای افزایش سرمایه برنامه دارد و چون در مرحله کارشناسی است، هنوز رقم و محل آن مشخص نیست؛ اما احتمالا از محل آورده نقدی و مطالبات باشد،تصریح کرد:
استیل کورد تا پایان سال ۱۴۰۲ وارد کشور می‌شود. خط EP هم با مرکز نوآوری کار جلو رفته است. ضمن اینکه از طریق چین هم در حال اضافه کردن خط EP هستیم.

وی با رویی گشاده و شفاف پاسخگوی سوالات سهامداران بود و افزود :سالن خمیرسازی تا پایان سال تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود؛همچنین باتوجه به اینکه وساخت سهام با ارزشی بود، شرکت آن را خریداری کرد و هر زمان شرکت به نقدینگی نیاز داشته باشد، در صورت صلاحدید به فروش می‌رساند.

گفتنی است ؛در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع لاستیکی سهند به ازای هر سهم ۵۰۰ تومان سود تقسیم شد.

false
false
false
false

true